Must: Cream Shadows

23 Jun

In de zomer is het zo fijn om gewoon even een creamy product op je ogen te smeren en het huis uit te kunnen stappen zonder er uit te zien als een clown. Persoonlijk wil ik al een tijdje zo’n creamy oogschaduw. Lekker makkelijk, heerlijk. Maar welke moet ik nou kiezen ? Vandaag laat ik jullie een aantal producten zien, budget, drogisterij en ‘high end’. Maybelline Color Tattoo!

Catrice had ze al een tijdje, de ‘made to stay’ oogschaduws. Lekker creamy en zouden goed blijven zitten. hier een kleurtje wat ik absoluut prachtig vond. Ze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Hier wil ik er hoe dan ook een keer eentje van meenemen, wat een geweldig product ! €3,79

bron

Maybelline Color Tattoo!

Toen kwam Maybelline laatst ook in Nederland uit met de Color Tattoo oogschaduw, zelfde concept iets duurder. €9.99. Dit zijn tot nu toe de verkrijgbare kleuren, het assortiment zal waarschijnlijk worden uitgebreid, zodat het meer lijkt op het aantal kleuren dat ze in Amerika hebben.

bron

Dan het merk dat al lang met dit product uit gekomen was. MAC, hun paintpots zijn bekend en werken voor veel beautyliefhebbers als een basis onder oogschaduw. Ik moet zeggen dat qua basis MAC wel de beste kleurrange heeft, ze hebben ook neutrale huidskleurige creamy oogschaduws ! €19,00

Ik zal binnenkort in de winkel gaan kijken welke kleuren ik graag zou willen en laat het jullie uiteraard weten als ik er eentje heb aangeschaft.

Wat vinden jullie van cream oogschaduw, zijn jullie al in bezit van eentje ?

Liefs,

Nina

9 Reacties to “Must: Cream Shadows”

  1. powiekszanie penisa 21 juli 2012 bij 22:17 #

    You could certainly see your skills in the work you write. The world hopes for more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe. Always follow your heart.

  2. deijsprinses 23 juni 2012 bij 12:54 #

    Ik heb er nog geen maar het duurt vast niet lang meer :)

    • nivabeauty 23 juni 2012 bij 12:55 #

      Haha ik heb net 40 Permanent Taupe gehaald, prachtige kleur. On and On Bronze en Infinite White zagen er ook mooi uit. Hopelijk komen er binnenkort nog meer kleuren naar nederland (:

  3. Jasmine 23 juni 2012 bij 11:13 #

    Het lijkt me hartstikke leuk als ze echt bleven zitten aangezien ze dat allemaal beweren. Maar ik lees liever de review dan om het zelf uit te testen. Van de Maybelline eyeshadows heb ik wel veel goeds al over gehoord.

    • nivabeauty 23 juni 2012 bij 12:17 #

      Ik ga vandaag waarschijnlijk naar de winkel om er eentje te halen ! Dus een review zal uiteraard volgen (:

Geef een reactie

