Review Louis Widmer reinigingsmelk en tonic

20 Jun

Hey meiden! (: Eigenlijk wilde ik vandaag een nagellak artikel voor jullie maken, maar aangezien dat de swatches totaal waren mislukt, heb ik besloten mijn wekelijks artikel aan een ander product te besteden. Namelijk aan de reinigingsmelk en de tonic van het merk Louis Widmer.

1

Voor mijn verjaardag kreeg ik van die lieve Nina en Eva dit setje met een reinigingsmelk en een tonic van Louis Widmer.  Beide tubes bevatten 25 ml, kleine verpakkingen dus, handig voor mee op reis.

Dit zijn mijn eerste producten van Louis Widmer, dus echt ervaring met het merk heb ik niet. Tot nu toe vind ik het een fijn merk.

2

Beide producten zijn zonder alcohol, wat ik erg fijn vind. Ze hebben geen geur. Ook staat er op de verpakking dat het geschikt is voor elk huidtype

4

De reinigingsmelk is afspoelbaar met water.

Ik vind het een fijne reiningsmelk. Ik werd blij verrast toen ik erachter kwam dat deze reiningsmelk ook oogmake-up er goed afhaalt, bij mijn vorige reinigingsmelk (Lancaster) lukte dat niet zo goed. Hij is mild voor mijn huid en voelt prettig aan. Ook na het reinigen voelt mijn huid zacht. Ik vind hem erg fijn!

4

Ook de tonic vind ik erg fijn. Hier zit geen alcohol in, en droogt mijn huid niet uit. Hij voelt wederom prettig aan. Wel vind ik het een beetje onhandig dat tonic in zo’n knijpflesje zit, maar ach, zo’n groot probleem is dat ook weer niet. (;

Ik merkte de volgende dag dat mijn huid er goed/beter uit zag. Ik heb veel last van puistjes en merkte de volgende ochtend dat deze minder waren geworden.

Ik ben erg tevreden over deze producten.

Ik heb de prijs proberen op te zoeken, maar kon deze niet vinden, sorry.

Het merk Louis Widmer is o.a. verkrijgbaar bij DA en Dio drogisterijen.

Byeee,

Amber

Geef een reactie

