Personal Pictures #Juni

19 Jun

We zijn alweer halverwege Juni, de tijd vliegt echt voorbij dit jaar. Ik, Eva en Amber werken ons kapot voor de laatste weken die de gevreesde toetsweek bevatten. Maar tussendoor hebben we toch nog tijd gevonden om leuke dingen te doen, zie hier mijn personal pictures van de eerste helft van Juni !

9

Gezellig met Eva in de gang Instagrammen, voor het lokaal. Dat sjaaltje van Eva is zo leuk (:

1

Wiskunde les is zo saai, even op mijn telefoon. Nee grapje, ik gebruikte heb als rekenmachine .. denk ik.

5

Nog meer wiskunde, oh bah dit is echt niet voor mij weggelegd !

2

In de les hebben we nooit zin om het huiswerk te maken, dus dan maken we foto’s.

3

In de pauze besloot ik van Eva een nerd te maken, ik begon met de sokken over de broekspijpen te slaan …

4

… en eindigde met een grandioos kapsel. Wat jullie, trend voor de zomer ?

 

7

Onze natuurkunde leraar is zo erg nog niet hij kocht voor iedereen een ijsje en de schoolkrant diende als waaier. Ideaal, tot de les weer begon …

8

Gezellig met Eva een maskertje opdoen, de maskermonsters !

P1050514

Mijn haar zat goed, dus het was tijd voor een foto !

Zo dit waren ze weer, hebben jullie nog wat beleefd de afgelopen dagen ?

Liefs,

Nina

7 Reacties to “Personal Pictures #Juni”

  1. Lotte 19 juni 2012 bij 21:05 #

    wauw, je haar zat indd erg mooi!
    xLotte

  2. Brechtje 19 juni 2012 bij 15:24 #

    Haha, wat een leuke foto’s! Wauw, wat heb je mooi haar! :)

  3. amber 19 juni 2012 bij 15:16 #

    mooie meisje’s!
    X

  4. deijsprinses 19 juni 2012 bij 11:08 #

    Je hebt wel heel erg mooi haar! Ik ben jaloers! ;)

Geef een reactie

