Organix Cherry Blossom Ginseng Shampoo

18 Jun

Glanzende haren als een model voor een kappersmerk, de geur van een heerlijke vroege zondagmiddag als je door een veld van kersenbloesems loopt. Zo zou ik willen dat mijn haar rook en eruit zag. En hoe bereik je dat ? Misschien door kersenbloesem fijn te stampen en te vermengen met olie en dan … of je probeert de shampoo van Organix in de heerlijke geur Cherry Blossom Ginseng!

P1050593

Een tijdje geleden namen ik, Eva en Amber testers van deze shampoo mee van de DA. Een week geleden probeerde ik de testers ( ook van de conditioner) en ik was blij verrast door de geur en het resultaat. Nou was mijn conditioner niet op dus die heb ik niet meegenomen. Ik zal dit misschien later nog doen, wie weet.

Organix heeft een breed assortiment aan shampoos en conditioners in verschillende geuren, de verpakking hebben allemaal een andere kleur. Ik had van deze geur een tester en toen ik hem had gebruikt zei Eva dat mijn haar zo lekker rook. Dat is altijd fijn om te horen, dus nu dat mijn vertrouwde Aussie Frizz Miracle Shampoo op was besloot ik dat het na twee keer toch weer tijd was voor verandering. Het is namelijk ook zo dat als je lange tijd dezelfde shampoo gebruik je haar er aangewend zal raken en het minder effectief zou zijn. Dus ging ik voor deze wat duurdere shampoo dan normaal. Ik telde er €9.95 voor neer. Gelukkig zit er wel veel product in, de flacon bevat namelijk 385 ml.

P1050592

De flacon is lichtroze met een beetje een lila tint, ik vind hem erg mooi en het geeft Cherry Blossoms heel goed weer. Het product zelf is glimmend doorzichtig wit. Niet roze dus, helaas haha.

P1050594

Wat me aansprak is dat er geen sulfaten en parabenen in zitten, hij is dus minder slecht voor je haar. Dat vind ik erg fijn, want goed zorgen voor je haar betekend dat het er beter uitziet ! Ook helpen de rijstmelk en het bamboe extract dat je haar gehydrateerd en glanzend word. Het word steeds beter !

P1050595

De flacon is eco vriendelijk en de inkt en de labels zijn van herbruikbaar plastic en de inkt is niet giftig. Ik vind het fijn dat er een merk is gekomen dat zich bezig houd met de natuur !

P1050596

De shampoo is niet getest op dieren en bevat geen parabenen en sulfaten.

P1050597

De flacon is mooi vorm gegeven met een dop in bruin-goud en het is makkelijk om de goede hoeveelheid eruit te knijpen.

P1050602

Even in vergelijking met mijn hand is de fles niet zo zeer lang maar meer breed. Hij ligt prettig in de hand !

Oke, dan nu over de shampoo zelf. Hij ruikt heerlijk en maakt mijn haar heel zacht en mooi. Ik merk dat er minder harde stoffen in zitten en dat mijn hoofdhuid dat erg fijn vind.

Als je net als ik een gevoelige hoofdhuid hebt en een wat zachtere shampoo voor je haar wilt raad ik deze shampoo zeker aan. Het enige minpunt dat ik kan vinden is de prijs.

Organix shampoos en conditioners zijn te koop bij DA drogisterijen en kosten €9,95 voor 385 ml.

Welke shampoo gebruiken jullie ?

Liefs,

Nina

6 Reacties to “Organix Cherry Blossom Ginseng Shampoo”

  1. Michiel 11 september 2012 bij 16:27 #

    Een heerlijke shampoo. Zuinig in het gebruik en ruikt ook nog eens heerlijk.

    gr,

    Michiel
    http://www.stuntdrogist.nl/merk/Organix

  2. Ingrid 30 juli 2012 bij 18:50 #

    Echt een heerlijke shampoo en de conditioner ook.
    Het ruikt heerlijk en he haar gaat er mooi van glanzen en krijgt veel meer volume.
    Ben er heel erg tevreden over.

    • nivabeauty 31 juli 2012 bij 12:15 #

      Fijn om te horen, ik ook heel erg. Ik wil, als mijn huidige conditioner op is, misschien ook de conditioner kopen ! (:

  3. nikiromaine 10 juli 2012 bij 17:05 #

    Ik gebruik Perfecte Krul van Andrélon, omdat mijn moeder die altijd koopt, maar misschien ga ik deze wel eens zelf proberen :)

    • nivabeauty 10 juli 2012 bij 17:09 #

      Ik heb vroeger ook Andrelon gebruikt en vond het erg fijn, maar persoonlijk vind ik het prettig om om de zoveel maanden te wisselen. Ik kan deze shampoo zeker aanraden, na een paar dagen ruik je hem nog steeds en hij maakt mijn haar heel fris en zacht (:

Geef een reactie

