Dilemma: Real Techniques

18 Jun

De twee zussen die een kanaal op youtube hebben genaamd Pixiwoo. Ze zijn beiden make-up artists en geven workshops. Samatha Chapman, een van de zussen heeft zelfs haar eigen kwastenlijn : Real Techniques. Juist ja, net als in de titel van dit artikel.

Nou heb ik nog een goede poeder kwast nodig en ik was van plan die van Zoeva te nemen, maar toen ik uitvond dat ik deze kwast ook zou kunnen kopen via een webshop begon ik te twijfelen.

Uiteindelijk kwam ik uit op 3 kwasten die ik graag wou, het probleem ? Met verzendkosten kwam ik op 40 euro uit .. Er moet dus een kwast weg, maar welke ? Welke is niet belangrijk genoeg ?

powder

De poeder kwast, het is eigenlijk wel zeker dat ik deze neem omdat ik dan die van Zoeva niet neem. In de prijs verschilt het 2 tot 3 euro en deze is toch beter gerateerd over het algemeen. Hij kost 11 pond.

blush

De blush kwast, ik heb nu een schuine kwast om mijn blush aan te brengen en ik wil toch wel graag een échte blush kwast. Deze kost 10 pond.

setting

Goed, om een lang verhaal kort te maken ik gebruik nu de INGLOT 3P kwast voor highlighter en blush en ik wil graag voor een van de twee een andere kwast. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat ik dan de blush kwast moet weg doen want die is duurder. Maar misschien heb ik wel meer aan de blush kwast dan aan de setting kwast.

Laat me weten wat jij vind welke kwast ik weg moet doen !

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Dilemma: Real Techniques”

  1. deijsprinses 18 juni 2012 bij 15:27 #

    De setting kwast.

    • nivabeauty 18 juni 2012 bij 15:28 #

      Ja, ik dacht ook al dat ik die zou weglaten. Dank je wel !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

