Ootd; aye, aye!

17 Jun

Nee, echt goed met kleding en mode zal ik nooit worden, maar ik vind het superleuk om bezig te zijn met kleding en te shoppen. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik na alle complimentjes op mijn ek-outfits ook wel meer zin had om mijn outfit weer te laten zien. Dus hier een simpele outfit, hopelijk vinden jullie het leuk!

20120616-160756.jpg
Jurkje h&m
Legging esprit
Spijkerjasje Zara
All stars van converse

Het is een redelijk basic outfit, ik bedenk me nu dat dit jurkje ook voorkwam in een ek-outfit. Het is een superfijne jurk, zomers maar niet té. Ik wilde graag iets zonnigers aan, maar het was redelijk koud en de outfit mkest wel geschikt zijn voor het weer. Dus met een legging en jasje was het meteen veel warmer, maar de jurk ziet er nog steeds gewoon leuk uit, vind ik.

Mocht je je trouwens afvragen wat die schoen midden op de foto doet: ik wilde een leuke foto van mijn schoen maken maar dat mislukte. Dit waren ieder geval de schoenen die ik droeg:

20120616-161238.jpg

de blauw-witte strepen en gouden knopen op het jasje deden me een beetje aan de marine stijl denken… Vandaar de titel ;)

20120616-161354.jpg

Wat dragen jullie met dit weet? Lange broeken en jasjes? Zomerse jurkjes? Of net als ik een combinatie daarvan?
Xx Eva

2 Reacties to “Ootd; aye, aye!”

  1. Margarita 17 juni 2012 bij 22:36 #

    Leuke combo, echt een goede oplossing voor dit weer :) Ik draag nu helaas alleen maar spijkerbroeken en af en toe een jurkje met daaronder een legging. En natuurlijk altijd een blazer ;)

    • nivabeauty 18 juni 2012 bij 16:42 #

      Haha dankje! Ja , ik kom vaak ook niet verder dan een jeans en shirtje :)

Geef een reactie

