Cash 4 Girls !

16 Jun

Wellicht hebben jullie de advertentie al in de sidebar zien staan, een website waar je je binnen een minuut kan aanmelden en die volkomen veilig is.

Mijn vriendin Amber had op een andere blog gelezen over deze website om geld te verdienen. Op de blog stond dat het veilig was en dus probeerde ze het uit. Als je je aanmeld kan je je gegevens invullen en dan krijg je meteen je eerste 25 cent, daarna kunnen door het lezen van e-mails en het klikken op banners geld verdienen. Verwacht niet te veel, dit zal een paar cent per keer zijn. Maar er is meer, ze hebben ook een jackpot die altijd begint met 5 euro en op kan lopen naar hoge bedragen ! Hij staat nu op 22 euro, als ik me niet vergis !

Dat is nog niet alles, je kan ook mee doen aan enquêtes en daarmee geld verdienen of via een mail een vriendin laten aanmelden op de site. Zodra jouw vriendin  dan 50 cent heeft gespaard krijg je €2,50. Na 4 vriendinnen heb je dan al 10 euro. Zodra je 10 euro hebt kan je ervoor kiezen om dit over te laten maken naar je rekening.

https://www.cash4girls.nl/aanmelden.php?ref=34302

Het gaat niet supersnel, maar het is leuk om een keer te proberen.

Je kan op de advertentie klikken en je aanmelden, als je een bepaald bedrag hebt gespaard kun je er ook voor kiezen een lippenbalsem thuis gestuurd te krijgen of 5 cent extra te verdienen.

Let wel op; deze website is alleen voor meisjes en vrouwen en er kan maar een persoon per huishouden mee doen.

Laat me weten of jullie mee gaan doen !

Liefs,

Nina

3 Reacties to “Cash 4 Girls !”

  1. Roos 13 maart 2016 bij 10:16 #

    Hay deze blog is nu toch wel een tijdje geleden, en ik vroeg me af ben je nog steeds zo happy over deze methode om geld te verdienen? :)

  2. deijsprinses 18 juni 2012 bij 17:35 #

    In België zjin er zo van die spaarprogramma’s en dergelijke maar ik waag me er toch even niet aan.

    • nivabeauty 18 juni 2012 bij 18:48 #

      Ik durf het normaal ook niet aan, maar amber was er zeker van dat het veilig was dus besloot ik het te wagen. En stiekem is het heel verslafend (:

Geef een reactie

