Been there, done that

15 Jun

Weer een tag ! Ik vind tags invullen erg leuk en vooral om dan te zien wat jullie invullen. Vul dus de tag in op je eigen blog of gewoon bij de comments ! Ik ben heel benieuwd (:

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?

Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Aruba, Engeland, België, Kroatië, Venetië (is dit een apart land?), Swaziland en  Zuid-Afrika.

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?

Ik wil nog heel graag een keer naar New York, lijkt me écht te gek (:

CIMG3310

Een kangoeroe voeren in een park, Zuid-Afrika. Wat een lief dier, gelukkig was hij tam. 

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

Ik vind het leuk om lekker te zonnen, een dagje te shoppen en een paar belangrijke plekken van een land of stad te zien. Ik heb niet het gevoel in een land te zijn geweest zonder de cultuur gezien te hebben.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

Eigenlijk wil ik overal nog een keertje heen, maar het bijzonderste vond ik toch Zuid-Afrika. Het was echt een hele speciale ervaring om daar rond te reizen.

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.

370

Ik weet niet of dit de leukste foto is, maar ik vind hem wel bijzonder. Sta je dan een paar meter van een ‘wilde’ zebra. Hij vond het volgens mij minder interessant, helaas.

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Nee, ik ben pas 14 en heb dan ook nog niet echt ‘werk’.

Met wie ga je meestal op reis?

Eigenlijk altijd met mijn moeder, mijn vader is helaas niet gezond genoeg om te kunnen reizen.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

Een van mijn vriendinnen; eva, amber of een andere vriendin.

foto

Met Eva in Bloemendaal aan het strand. Samen met alle strandgangers(?) de zonsondergang bekijken.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

Ik zou mijn moeder en mijn laptop en telefoon meenemen. Ik wil namelijk wel met mensen die niet op het eiland wonen kunnen blijven communiceren !

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?

Terschelling, Ameland, Egmond aan zee en Bloemendaal.

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

Ik vind beide leuk, al was ik in London naar de dierentuin geweest waar 2 of 3 dieren zaten. Erg jammer, het was de laatste dag en het was een grote afknapper. Al zal het waarschijnlijk als ik met mijn moeder op vakantie ben toch een dierentuin worden, ze is niet zo’n fan van attractieparken.

P1030185

De hond van een vriendin van mijn tante uitlaten, Duitsland.

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

Ik vind skiën leuk maar zon is helemaal geweldig. Heerlijk een beetje luieren.

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

Ik denk dat dat het moment was dat er tijdens een safari tocht een kudde olifanten twee meter voor onze auto de weg over staken, vervolgens vond een van de mannetjes het niet helemaal pluis en werd boos. Gelukkig viel hij ons niet aan. Ook heb ik op vele familie vakanties leuke tijden gehad met vriendinnetjes die ik daar ontmoette.

505

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

Pfoe, moeilijk. Misschien toch de keer dat we met vrienden op een camping stonden en het de hele week alleen maar geregend heeft, toen we weggingen was het ineens wel mooi weer ..

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

Deze zomer ga ik voor het eerst naar Spanje, super leuk (:

Waar zou je nooit op vakantie gaan?

Ik denk dat het een oorlogsland zou zijn, ik zou me er niet veilig voelen.

Dit was de tag neem hem dus gerust over of beantwoord de vragen bij de reacties !

Alle foto’s van mijn vakantie in Zuid-Afrika zijn trouwens niet bedoeld om op te scheppen het zijn met de paar foto’s van de vakantie in Duitsland de enige die ik op deze computer heb staan. Sorry, voor het eventuele ongemak !

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Been there, done that”

  1. My Unrealistic Destination 15 juni 2012 bij 15:58 #

    hihi de vakantie met jou in zuid afrika was sowieso mijn beste vakantie ooit!
    liefs vera

Geef een reactie

