La Savonnerie Online

13 Jun

La Savonnerie is een winkel die van de ouders van een vriendin is, het is een winkel die natuurlijke producten produceert. Ook kopen ze leuke versierde badkamer spulletjes die gemaakt zijn door mensen met weinig geld die hier geld aan verdienen.

Ze hebben ook een online winkel, deze bekeek ik laatst en vond hem erg leuk! Ze versturen producten naar bijna elk land in de omgeving en hebben een ruim aanbod. Ook heel leuk is dat ze zelf zeep maken, heel origineel en ze zijn dan ook weleens in de krant gekomen als ‘zeep-juwelier’. Ik vind de zeepjes heel lekker en als extra kan je ook nog je bedrijfslogo in de zeep laten graferen.

Neem gerust een kijkje en bestel eventueel wat lekkere verzorgende producten ! De verzendkosten zijn vrij hoog, maar als je met een paar vriendinnen wat producten bestelt valt het reuze mee !

http://www.savonnerie.nl/ de webshop is heel rustig en clean en maakt het makkelijk producten te vinden. Wat nog op mijn wishlist staat ?

Heel veel, maar vooral de nachtcrème is zó fijn. Ik heb de crème namelijk bij mijn vriendin even uitgetest ! Ruikt heerlijk en maakt mijn huid zó zacht (:

Neem zeker een kijkje en laat me weten wat jullie vinden !

Liefs,

Nina

2 Reacties to “La Savonnerie Online”

  1. deijsprinses 14 juni 2012 bij 11:51 #

    Wat een mooie webshop!

Geef een reactie

