Wat neem ik mee naar school ?

12 Jun

P1050553

Aangezien we een groot deel van onze jeugd op school doorbrengen leek het me wel leuk te laten zien wat ik mee neem naar school. Voor een kleine touch-up, een crème-moment of om lekker te ruiken als de hunk van de school langs loopt (;

P1050539

P1050540

Het tasje is heel simpel en klein, ik kocht hem voor 1 (!) euro bij de H&M en vind hem erg handig. Jullie kunnen trouwens zien wat ik allemaal nog meer gekocht heb in het filmpje van (over)morgen. Het tasje sluit met een rits, erg handig want ik wil niet dat mijn spulletjes door mijn schooltas zwerven en de kans lopen geplet te worden door een boek !

P1050554P1050555

Dit is mijn concealer voor de ergste gevallen, een grote pukkel in het midden van mijn gezicht of andere oneffenheden die dringend uit het zich moeten worden gecamoufleerd ! Hij heeft een hele goede dekking maar laat droge plekjes ( die ik veel heb ) helaas wel veel zien ..

P1050557P1050558

MNY bestaat helaas al niet meer, een van de enige producten die ik ervan heb is deze lipgloss. Een felroze kleur met glitters, hij plakt heel erg maar dat vind ik fijn als mijn lippen heel droog zijn. Plakkerige lipgloss werkt bij mij namelijk heel erg goed om ze weer een beetje heel te maken.

P1050562P1050564

Deze crème kreeg ik toen ik een nagellak bij Sally Hansen bij de Beautygloss Party kocht. Het is een sample maar precies groot genoeg om voor school mee te nemen. De geur vind ik minder maar het is fijn als je net als ik snel droge handen hebt en ik smeer dan zo’n 3 keer per dag en dan blijven mijn handen gevoed.

P1050565P1050566

Mijn favoriete lippenbalsem is van Acca Kappa, hij ruikt erg lekker en geeft een licht roze kleur en verzorgt mijn lippen.

P1050567P1050568

Dan als laatste dit luchtje van Vogue, dit is gewoon hetzelfde geurtje als de deoderant. Hij is erg zoet maar als ik na het gymmen even nog een lekker luchtje wil is deze erg fijn, hij vervliegt wel binnen een hele korte tijd.

Wat nemen jullie mee naar school/werk ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Wat neem ik mee naar school ?”

  1. deijsprinses 12 juni 2012 bij 17:04 #

    “In mijne tijd” nam ik niets mee. Niets! De horror nu ik er aan terug denk :D
    Tegenwoordig heb ik steeds bij: deo, mini niveapotje, zo alcoholzeepding, lippenbalm x 5. Soms eens een poeder maar that’s it!

    • nivabeauty 12 juni 2012 bij 17:06 #

      Haha, ik neem ook altijd een deo mee maar die zit los is mijn tas. Nu je het zegt stop ik meteen mijn anti-desinfecteergel er in !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

