Gebakken oogschaduws

9 Jun

P1050520

Begin van dit schooljaar kocht ik dit oogschaduw palette van Bourjois, in de winkel vond ik hem geweldig maar thuis merkte ik al gauw dat hij helemaal niet fijn was. De gebakken oogschaduw droogde ontzettend snel uit en ik kon er niks mee. Nu heb ik een manier gevonden om het palette toch te kunnen gebruiken.

P1050522

Ik heb er vorig jaar al een review over geschreven, hier was ik niet al te lovend over het product. Nu met mijn nieuwe techniek kan ik mijn palette toch nog gebruiken !

De kleuren zijn erg warm en mooi, vooral voor de koude wintermaanden vind ik het palette prachtig ! De kleur is 03 Modoré Chic en is bedoeld om een smokey eye mee te maken.

P1050524

Dit zijn de swatches als ik ze droog aanbreng, de enige kleur die wat pigment heeft is de donkerste. De lichtere kleuren vallen weg.

P1050525

Toen nam ik mijn Beauty Essentials kwast en maakte deze onder de kraan vochtig, niet doorweekt gewoon vochtig !

Kijk wat een pigment, ook de lichtere kleuren ! Hier zou ik wel een ooglook mee willen maken.

Dus als jij hetzelfde bij je gebakken oogschaduws hebt en ze geven helemaal niks tot zeer weinig pigment af kun je proberen je kwast vochtig te maken ! En stel het werkt niet, is het jammer je hebt niks verloren.

Hopelijk was het een handige tip en kunnen jullie er wat mee, je kunt je kwast ook vochtig maken met een fixing spray mocht je het idee van water bij je oogschaduw niet fijn vinden.

Gebruiken jullie gebakken oogschaduws ?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “Gebakken oogschaduws”

  1. Valeria 10 juni 2012 bij 11:49 #

    Ik heb dezelfde palette, maar bij mij zijn die kleuren juist heel gepigmenteerd als ik ze droog aanbreng maar misschien ligt het ook een beetje aan de oogschaduwbasis :)

    • nivabeauty 10 juni 2012 bij 11:54 #

      Oh wat raar, het kan zijn dat er bij mij iets is misgegaan. Ik gebruik de Too Faced Shadow Insurance en hij werkt eigenlijk heel erg goed met al mijn andere oogschaduws, welke oogschaduwbasis gebruik jij ?
      Liefs,
      Nina

  2. deijsprinses 9 juni 2012 bij 16:10 #

    Ik heb een setje van de HEMA maar het is heel erg gepigmenteerd desondanks dat het al meer dan een jaar stof vat in mijn kast ;)
    Maar nat zijn ze nog feller :)

    • nivabeauty 9 juni 2012 bij 16:13 #

      Haha, volgens mij worden alle gebakken oogschaduws feller als je ze nat aanbrengt !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

