Shoplog begin juni

8 Jun

Ik zou mezelf niet zijn als ik de afgelopen tijd niet weer had geshopt. De shoplogs komen iets minder voorbij dan eerst, ik probeer namelijk even te wachten tot ik meerdere dingen heb gekocht voordat ik een shoplog laat zien. Laat het echter gewoon weten als je liever elke keer wanneer ik geshopt heb een shoplog ziet!
Deze keer komen er 6 dingen aan bod, ik heb niet alles tegelijk gekocht maar verspreidt over de eerste week van juni. Veel leesplezier!

ik heb van alles fotocollages gemaakt, om het overzihtelijk te maken. De foto’s zijn nu dus wel kleiner, ik hoor graag of dit fijn is of niet!

20120606-214022.jpg
Laten we beginnen met dit poeder van Catrice. Een translucent loose powder, dit breng je aan over je gezichtsmakeup en dit poeder set de foundation, maakt hem matter en natuurlijker. Ik heb hem nog niet heel lang maar mijn eerste indruk is positief!
Deze was 5,50.

20120606-214239.jpg
Deze miniverpakking vogue douchegel in de geur ‘giddy up’ vond ik in de kortingsbak voor 50 cent, normaal is zo’n kleine verpakkig rond de 1 euro. De geur vindt ik niet heel lekker, hij is redelijk zoet, maar niet snoeperig zoet, meer bloemig. Maar ook weer niet.. Aah, ik kan gewoon geen geuren omschrijven. Ik vind hem niet superlekker , mwah. Misschien dat ik hem weggeef, dat zie ik nog wel.

20120606-215151.jpg
Deze bikini komt van de h&m. Ik had al een bikini, maar die vond ik toch niet geweldig zitten, en ik vind het altijd fijn om minstends twee bikini’s te hebben. Dus kocht ik deze, broekje en topje waren allebei tien euro (in totaal dus 20). Hij heeft een mooie turqooise kleur, en het topje zit met de twee helften ‘gedraaid’ (hoe zeg je dat?) en vanaf dat gedraaide punt in het midden loopt een lint met strik naar de nek. Ook achter op de rug zit een strik, en de zijkanten onder de oksel zijn lichtjes gerimpeld. Ik ben er blij mee!

20120606-215610.jpg
Misschien weten jullie dat ik geen enorm parfumpersoon ben, maar naar de essence geuren was ik erg benieuwd. Ze zijn echt on-wijs goedkoop dus mocht ik ze bij nader inzien toch niet veel dragen, is dat niet zo erg. Ik was op 1 juni, de dag dat ze uitkwamen, in de winkel en daar lagen drie geuren; like a day in the candy shop, like a new love en like a trip to ny. De candy shop vond ik iets te zoet, like a new love vond ik heel lekker maar ny vond ik toch de lekkerste. Er zijn ook nog drie andere geuren, maar die lagen niet in de kruidvat waar ik was. Ik besloot van ‘like a trip to ny’ den tasverstuiver voor 3 euro te kopen, en verder nog even te wachten op de andere drie geuren om te kijken of daar nog wat lekkers tussen zat. Ik vindt de verpakking leuk, en de geur erg lekker. Ik ben niet goed in het omshrijven van geuren zoals ik al zei, maar hij ruikt een beetje friszoet, niet superzoet maar wat ‘serieuzer’. Ik vind hem vooral naar sinaasappel ruiken, hoewel dat niet bij de geurnoten staat. Grappig.

20120606-220132.jpg
En natuurlijk kon INGLOT niet ontbreken. Ik vind dit merk erg leuk en fijn, wel wat aan de prijs maar zeker niet té duur. Deze keer kocht ik een mooie oogschaduw (freedom system palette) , in de kleuren 402 pearl en 379 pearl. Een mooie, licht shommery bruin, maar niet standaard bruin, meer met een soort lichte, roze/paarse waas eroverheen. Ik wilde deze al heel lang en moet eerlijk zeggen dat hij in mijn hoofd wat paarser was, toen ik hem swatchte was ik verrast maar uiteindelijk vond ik hem toch wel heel mooi. En ik vind de roze , parelmoerachtige kleur er echt heel mooi bij staan! Deze had ik ook al eerder geswatched, maar toen was ik van mening dat ik al genoeg highlighters had, highlighters vond ik maar saai en naar mijn idee heb je aan twee highlighters in je collectie meer dan genoeg. Nu denk ik er iets andere over, nog steeds vind ik de meeste highlighters op elkaar lijken maar deze is heel goed gepigmenteerd en ook mooi op het bewegend ooglid of gewoon op zichzelf. Love it!
Nina kochtte trouwens ook twee oogschaduws, niet voor zichzelf maar voor een vriendinnetje wat jarig is geweest.
De oogschaduwduo’s van freedom system kostte eerst 14 euro per twee oogschaduws, maar tijdens het afrekenen stootte nina me aan; de prijs is verhoogd naar €18,-. Scheelt toch best wat! We vonden het wel jammer dat de prijs verhoogd was, het is niet belachelijk duur maar toch wel jammer!

20120606-220912.jpg
En deze kwast; wauw! De 15BJF, een kleine poeder/blush kwast. Ik gebruik hem om mijn catrice poeder aan te brengen en dat doet ie goed! Hij is lekker zacht en klein, maar niet té klein. Hier ben ik heel blij mee, ik wilde al een tijdje een goede poederkwast en volgens mij ga ik hier heel veel plezier van hebben! Deze was €25,-.

Grappig was dat toen we de inglot store binnekwamen, het er redelijk druk was. Er kwam een vrouw naar ons toe die vroeg of we ‘ook voor het event kwamen’. Ehh, nee? Welk event? Toen we onze oogschaduwtjes hadden uitgezocht, stonden we bij de kassa te wachten om af te rekenen. Na een hele tijd kwam de verkoopster die ons altijd helpt, ze vertelde ons dat ze die dag gesloten waren vanwege het event. Neeee! Gelukkig kon ze ons nog snel helpen, ze wilde wel een uitzondering maken , ze herkende onze gezichten al. (oh nee, zó vaak komen we daar toch niet? Is het zo ernstig gesteld met onze shopverslaving?!)
Toen we vroegen vroegen om welk event het ging, bleek dat het ‘summerlook’ event te zijn. Er werden wedstrijden gehouden tussen meiden die allemaal een zomerlook moesten maken, en vandaag was de finale. Leuk, alleen jamer dat we net die dag hadden uitekozen, gelukkig werden we toch geholpen.
Ik hoorde trouwens ook nog een vrouw iets zeggen over ‘zes winnaars en ik en Mascha van Besutygloss zijn de jury’ , maar heb ik dat verkeerd verstaan of zijn we Mascha net misgelopen?!

Zo, dat was het weer. Ik heb er toch nog een flinke lap tekst van weten te maken, ik praat (of in dit geval; schrijf) gewoon veel. Soms iets teveel. Vinden jullie dat leuk of kan ik mijn artikelen beter kort en bondig houden?
Liefs, eva.

3 Reacties to “Shoplog begin juni”

  1. deijsprinses 8 juni 2012 bij 11:44 #

    Ik vind je collages wel leuk! Maakt het overzichtelijker. Voor mij moet je je tekst niet inkorten hoor maar misschien kort wat het is en de prijs direct onder de foto?
    25 euro voor dat penseel? Jeetje!

    • nivabeauty 8 juni 2012 bij 11:55 #

      Dankjewel, het leek mij ook wel handig aangezien het artikel anders propvol met foto’s zit. De prijs zal ik er voortaan onder zetten, ik kan me inderdaad voorstellen dat dat handiger is. En ik zal erop letten dat ik er een korte beschrijving bij zet, bedankt voor je tips! :) x eva

Geef een reactie

