Miss lipgloss shop

7 Jun

Cynthia van miss lipgloss heeft sinds een tijdje een eigen webshop, waarin ze producten verkoopt die ze zelf fijn vindt. Nina was er als de kippen bij (zoals altijd, nina is altijd up to date!) ik zelf was iets later, een maand of twee geleden nam ik een kijkje, maar toen waren er nog niet heel veel producten die voor mij interessant waren. Nina vertelde me dat ze binnenkort ook wil bestellen op misslipgloss, dus ik besloot ook maar eens een kijkje te nemen. En er waren verrassend veel producten die me leuk leken, vooral het merk anatomicals sprak me aan. Ik moest zelf een flink aantal producten van mijn lijst schrappen, want ik kwam uit op 87 euro! Nu heb ik een wat beschaafder lijstje met een heleboel leuke versorgingsproducten!

Apple & custard ciaté €12,-
Dit groene lakje vind ik zó mooi! Ik hoor altijd goede verhalen over ciaté en ben er nu heeel benieuwd naar!
De Orly lakjes leken me ook leuk, maar ik besloot me te beperken tot één lakje en deze van ciaté vond ik toch het mooiste, dus orly laat ik maar even voor gezien.

20120605-213546.jpg

Zap zap zap get that chap day & night spot stick anatomicals €4,-
Deze stick laat puistjes, als het goed is, als sneeuw voor de zon verdwijnen. Klinkt veelbelovend, toch?

20120605-213719.jpg

Natural don’t just clean it woman, scrub it anatomicals €4,-
I looove scrubben en waarmee gaat dat beter dan met deze anaromicals scrub? Hij kost amper iets, ruikt heerlijk, zit vol goede ingrediënten en ziet er leuk uit, dus dit lijkt me een heerlijk product!

20120605-213927.jpg

Pink cadillac pout polish sleek €7,-
De pout polishes van Sleek, ze schijnen geweldig verzorgend en gepigmenteerd te zijn. Ik had eerst een lichtere roze kleur uitgekozen, maar bedacht me toen dat die waarschijnlijk niet heel zichtbaar zou zijn op mijn lippen, dus ging ik voor deze fellere roze. Ook supermooi!

20120605-214248.jpg

Snog me senseless breath refreshener anatomicals €4,-
Ik vind het belangrijk om altijd goed te ruiken, en ik heb nooit zin/tijd om na elk boterhammetje op school mijn tanden in de wc te gaan lopen poetsen, dus ga ik meestal aan de smint of kauwgum. Dat wordt natuurlijk redelijk duur, als je elke dag flink wat smint en kauwgom naar binnen werkt, dus deze mintspray voor frisse adem lijkt me een stuk voordeliger en handiger!

20120605-214703.jpg

Original rosebud €8,-
Ik ben al in het bezit van een rosebud salve en ben er weg van. Nina is nu ook enthousiast en we willen er graag samen een kopen. Er zit namelijk een heleboel in, ik kan nog wel een back-up gebruiken en nina heeft ook genoeg aan een half potje. (we gaan hem dus delen door de helft over te scheppen in een schoon potje, en de potjes in de magnetrom op te warmen zodat de balsem smelt en weer mooi egaal is). Bij miss lipgloss kost hij 8 euro, in de winkels 10. En omdat we hem delen hoef ik maar de helft te betalen, wat neerkomt op 4 euro.

20120605-214950.jpg

In totaal is dit 55 euro, ik weet niet wanneer we gaan bestellen en misschien pas ik het tegen die tijd nog wat aan, maar al deze producten lijken me heerlijk en ik ben heel benieuwd.

Ik was ook erg tevreden over de website van de shop, overzichtelijk, veel leuke producten (sommeige wat aan de dure kant maar ook heel veel leuke goedkopere producten), en ik moet eerlijk zeggen dat er nog flink wat producten zijn die ik ook graag wil ( douchegels, lippenbalsems, nagellakjes, bodyproducten, nog meer fijne lippenbalsems, kwasten, oogschaduws, ga zo maar door), maar bovenstaande zijn toch wel de toppers.
Ik vind dat Cynthia en haar team de shop goed in elkaar hebben gezet, het ziet er top uit!
Klik hier om naar de misslipgloss shop te gaan.

hebben jullie wel eens besteld bij miss lipgloss? Wat zijn jullie favorieten?
Liefs, Eva.

3 Reacties to “Miss lipgloss shop”

  1. deijsprinses 7 juni 2012 bij 11:20 #

    Ik heb er nog niets besteld maar een Sleek lippenglos heb ik ook en ik ben er blij mee. Behalve dan de geur is voor mij iets minder. Het is een vieze soort vanille vind ik…

    • Eva 7 juni 2012 bij 16:47 #

      Oh leuk! Ik ben benieuwd, al klinkt die geur niet zo lekker… Heel vervelend als lipproducten vevelend ruiken/smaken!
      X eva

      • deijsprinses 7 juni 2012 bij 16:52 #

        Lekker smaken doet hij ook niet maar ik ben nogal kieskeurig bij vanille geuren. De een ruik ik wel graag en de andere niet.

        De meesten vinden het niet zo een afknapper en desondanks de geur gebruik ik heb wel relatief vaak vanwege de kleur (Ik heb monte carlo).

Geef een reactie

