Review NYX Sexy Blue Eyes

6 Jun

Een palette van NYX die speciaal is gemaakt voor blauwe ogen. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan verder (;

nyx 1

Het is een basic, glanzend zwart doosje met daarin vijf koele/blauwachtige kleuren (bovenste rij) en vijf wat warmere kleuren (onderste rij).

Ook zit er een sponsapplicator  bij maar deze gebruik ik niet. Gewoon, omdat ik niet van sponsapplicators hou.

Ik heb ze voor jullie genummerd en geswatched.

nyx 2

nyx 3

nyx 4

Het zijn mooie kleuren en ze bevatten allemaal een beetje shimmer of hebben een parelachtige glans. Geen échte matte kleuren dus, hoewel sommige kleuren op je ogen wel mat lijken.

Het verschilt per oogschaduw, maar over het algemeen zijn ze goed gepigmenteerd en lekker zacht. Ook blijven ze allemaal lang zitten.

Mijn favoriete zijn nummers:

4; een licht blauwe kleur met een mooie glans. Deze is lekker zacht en brengt makkelijk aan.

5; een mooie héél lichtgroene kleur.

9; een grijsbruin kleurtje die lekker basic is en die je eigenlijk overal wel mee kan combineren.

NYX is o.a. te koop op www.boozyshop.nl en dit palette kost daar  8,59 euro en zo’n soort palette is er uiteraard ook voor meiden met groene en bruine ogen. (;

Het is een beetje kort artikel volgens mij…

Willen jullie nog iets weten over dit palette?

Lovee,

Amber

3 Reacties to “Review NYX Sexy Blue Eyes”

  1. deijsprinses 6 juni 2012 bij 17:16 #

    Ik ben er zelf ook trotse bezitter van!

    • Amber 6 juni 2012 bij 19:30 #

      Hihii, vind jij hem ook fijn ?

      • deijsprinses 6 juni 2012 bij 19:33 #

        Ja zeker! Alleen soms een beetje fall-out maar oh, de pigmentatie is in orde!

Geef een reactie

