5 Sunny Faves of May !

5 Jun

P1050393

Mei is alweer voorbij, ik heb echt het gevoel dat we nog halverwege maart zitten. In mei hadden we een paar heerlijk warme dagen die echt even deden denken aan de zomer, korte broeken werden massaal de kast uitgetrokken en blush werd bij mij in geruild voor een bronzer als blush. Maar helaas was dit maar een weekje en voor de andere weken had ik deze producten als favorieten.

 

P1050395P1050396

Van mijn INGLOT paletten hoef ik niet meer te zeggen dat ik ze erg fijn vind maar deze maand heb ik ze opnieuw ontdekt en ben ik weer helemaal blij ermee. Ze zijn goed gepigmenteerd en blenden makkelijk, kortom heel fijn !

Review eerste palette : *klik*

Review tweede palette : *klik*

P1050397

Deze fijne romige lippenstift van EyesLipsFace is gewoon heel prettig in gebruik en geeft een mooi zomers kleurtje ! ( review )

P1050399

Deze blush van de Catrice Revoltaire Collectie is gewoon heel zomers, vooral het koraal gedeelte is prachtig ! ( review )

P1050405P1050402

Deze prachtige lipgloss van MNY , wat helaas niet meer verkrijgbaar is , geeft een mooi zomers roze kleurtje !

P1050407P1050415

Als laatste deze mascara van Estee Lauder, de Double Wear, geeft geen lengte of volume maar is gewoon fijn om je wimpers lekker zwart te maken. Iets wat ik heel prettig en belangrijk vind !

Zo dat waren ze weer de favorieten van de maand !

Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand ?

Liefs,

Nina

Eén reactie to “5 Sunny Faves of May !”

  1. Phien 5 juni 2012 bij 20:45 #

    Leuk artikel!
    Gr,
    Phien

Geef een reactie

