Zoeva kwasten

3 Jun

Zoals jullie wel weten aanbid ik kwasten, echt ik vind ze geweldig. Nou had ik mijn zinnen gezet op een kwast van MAC de #130 die €40,00 kost. *slik*. Ik besloot wat research te doen naar andere kwasten en heb nu een verlanglijstje op www.zoeva.de gemaakt dat in totaal met verzendkosten €39,55 is voor 6 kwasten. Dat klinkt al véél beter, toch ?

Knipsel

Laten we beginnen met de gezichtskwasten, natuurlijk begin ik met de dupe van de #130 van MAC ; de #122 van Zoeva.

1222

122 Petit Stippling.Zoals je kan zien kost bij maar €7,20 ! Wauw wat een verschil haha (:

Even kort vertellen ; goed voor highlighter, cream blusher, concealer en andere vloeibare of crème producten. Hij is zonder dierenhaar en geschikt voor de gevoelige huid.

125

125 Stippling. Ook haar grotere zus wil ik graag hebben om poeders lichter aan te brengen en voor als ik ooit de perfecte foundation tegenkom die aan te brengen. Deze kost €8,20. Deze is vooral geschikt voor foundation en poeders. Beide kwasten zijn gemaakt van Taklon.

Dan om mijn toekomstige translucent powder mee aan te brengen kwam deze om de hoek kijken, ik heb alle kwasten uiteraard eerst opgezocht en reviews bekeken.

106

106 Powder. Een prachtige grote fluffy poederkwast die heel zacht is. Ik kan niet wachten hem te gaan gebruiken !

128

128 Blush. Dan om mijn INGLOT 3P kwast te verlossen van het blush, bronzer en highlighter aanbrengen schaf ik dit schatje aan. Hij kost €5,80 en is ook gemaakt van Taklon haar, wat erg zacht is. Deze zal blush en bronzer overnemen. En voor de oplettende lezers, ik gebruik inderdaad geen bronzer om te shapen maar sinds kort wel om wat kleur aan mijn gezicht toe te voegen !

205

205 Eye Stippling. Binnenkort wil ik ook een Cream Color Base van MAC kopen en die kan ik dan perfect met deze Mini stippling brush aanbrengen, perfect voor de ogen. Maar ook concealer word hier moeiteloos mee aangebracht.

234

234 Smokey Shader. Dan als laatste een dupe van de MAC #239 die €27,00 kost en deze maar €4,20. Een handige kleine kwast om oogschaduw op het ooglid mee aan te brengen.

Ik ben heel erg benieuwd om deze kwasten te gaan bestellen, het zal trouwens niet meteen nu zijn maar over een tijdje.

Zoeva is een goede en betrouwbare webshop uit Duitsland, het duurt dus niet lang voordat de producten bij je zijn. Ze hebben ook kwastensets en nog tal aan andere kwasten en make-up producten. Zeker een kijkje waard !

Wat voor kwasten willen jullie nog ?

Liefs,

Nina

3 Reacties to “Zoeva kwasten”

  1. Kaaj 1 maart 2013 bij 00:06 #

    Hoi, ik had een vraag.. had jij een account aangemaakt toen je de kwasten had besteld?

  2. deijsprinses 4 juni 2012 bij 11:48 #

    40 euro voor 6 kwasten is inderdaad niet slecht!

Geef een reactie

