To buy

2 Jun

wishlists, als jullie ons al een tijdje volgen weten jullie onderhand wel dat we er dol op zijn en maar niet kunnen stoppen met het maken van wishlists. Zo’n ééns per week maken Nina en ik lijstjes met wat we wíllen kopen en wat we gáán kopen. Ik zou mijn wishlist dolgraag met jullie delen, maar dan wordt het wel een heel, heel, héél lang artikel dus vandaag is mijn to buy-list aan de beurt. De dingen die ik dan ook echt ga kopen. Benieuwd? Lees snel verder!

ik kan jullie nu alvast vertellen dat deze lijst over twee weken alweer heel anders is, tja sorry mensen that’s just me. Ik kan nooit kiezen, wil 100 dingen tegelijk en verander op het laatste moment van mening. Maar goed. Laten we beginnen met hoe het er nu voor staat met mijn to buy’s!

20120530-224048.jpg

15BJF face brush INGLOT
Deze zag ik in de winkel, Nina twijfelde tussen deze en een andere blushkwast. Zij kocht die ander en ik ben toch wel heel benieuwd naar deze. Perfect om poeder , highlighter en blush aan te brengen. Voor ‘maar’ €25,-…

20120530-224140.jpg

6SS eye brush INGLOT
Deze blending beauty zit al een aantal maanden in mijn hoofd, ik schreef er zelfs een nogal desperate artikel over, als ik dat nu teruglees moet ik er wel om lachen , maar de kwast heb ik nog steeds. En voor €16,- wordt dit binnenkort mijn nieuwe vriendje!

20120530-224221.jpg
bron foto

402 pearl INGLOT
en ooh, wat aas ik al onwijs lang op deze mooie oogschaduw. Elke keer liet ik hem voor wat hij was, en toen ik dan eindelijk had besloten hem te kopen, was hij er niet meer. Nu is het moment dan daar, ik wil deze samen met nog een andere oogschaduw in een freedoom system paletje. Ik ben er nog niet helemaal uit welke kleur die ander gaat worden, maar ik wil nog wel graag een andere taupekleur, een witte cremekleur en heb verder op internet nog een paar prachtige kleurtjes gezien. Dat moet helemaal goedkomen voor €14,-!

20120530-224334.jpg

CATRICE prima and fine finishing powder
Ik zat lang te twijfelen of ik een finishing powder van mac, inglot of toch maar catrice wilde kopen, maar na een paar lovende reviews van onder andere Mascha ben ik om. Ik ga voor catrice. Voor maar €5,50 kan dat toch niet misgaan?

20120530-224408.jpg
CATRICE revoltaire ombre blush
Jááá, ik weet het, een maand geleden lag hij al in de schappen en hij was overal binnen no-time uitverkocht, maar bij ‘mijn’ kruidvat was de revoltaire collectie er na tweeëneenhalve week nóg niet. Binnenkort ga ik nog een laatste poging wagen en heel, héél misschien ligt hij er… €4,-

20120530-224634.jpg

ESSENCE pragrances to love
Vanaf gister liggen ze in de winkel, en ik ben heeeeel benieuwd! Ik heb er alleen maar positieve dingen over gelezen en aangezien ze maar €7,- zijn, ga ik er zeker één kopen als ik ze lekker vindt. Misschien ook nog een tasverstuivertje voor €3,-. Maar goed, eerst ruiken. Als ik reviews lees lijken like a trip to NY en like a first day in spring me vooral heel lekker.

20120530-224902.jpg

MAC fix+
nina heeft deze en van haar en andere bloggers hoor ik er echt alleen maar positieve dingen over. Mij lijkt het een heerlijk product dus eventjes €17,50 bij elkaar shrapen en op naar mac!

20120530-225023.jpg
URBAN DECAY naked 2
En last but not least, het urban decay naked 2 palette. Iedereen heeft hem, en degene die hem niet hebben willen hem dolgraag. Ik dus ook. Ik heb besloten te gaan sparen en tijdens een Sephora kortingsactie mijn slag te slaan. Ik twijfel nog een heel klein beetje tussen naked 1, naked 2 en too faced natural eye, maar als ik naar de swatches kijk is 2 toch echt mijn favoriet!

zo, dit was een flinke lijst! Ik ben druk aan het sparen en ga ieder geval binnenkort de kruidvat en inglot leegroven!
Wat zijn jullie to-buy’s?
Liefs, Eva.

4 Reacties to “To buy”

  1. deijsprinses 2 juni 2012 bij 13:49 #

    Ik wou dat ik mijn diploma kon kopen ;)

Geef een reactie

