LE: Dove Beauty Blossom Body Lotion

1 Jun

Vogeltjes fluiten, bloemen gaan open, het weer word warmer, mijn huid word bruiner, mijn huid word droog .. Hé! Wacht een even dat hoeft helemaal niet, met deze heerlijke Body Lotion van Dove zorg je voor een goed gevoede huid die heerlijk gevoed is ! Écht?! Jazeker, de beautytheker.

P1050343

Mijn geliefde Mei Dao Body Cream van Rituals begint op te raken en dus graaide ik in de tas met spulletjes die ik nog over heb. En ik vond een body lotion uit de goodiebag van de Beautygloss Party ! Ik vond hem al erg lekker ruiken toen ik er eventjes aan rook en was zéér benieuwd naar hoe ik hem zou vinden.

Dove staat bekend om zijn bodylotions, douchegels en deo’ s. Ik dacht vroeger trouwens altijd dat er stond douch egel en ik begreep nooit wat een egel in de douche moest. Tja, toen ik 6 was begreep ik het dan eindelijk het was een gel.

P1050345

P1050346

Hij zou een verkwikkend gevoel geven, dat sprak me wel aan zeker nu het nu warmer word !

Het is dus een Limited Edition, ik weet helaas niet tot wanneer hij te verkrijgen is.

P1050348

De tube heeft een kleine opening en bevat 250 ml, dat is zeker niet weinig ! Toen ik hem op mijn huid aanbracht kwam het er trouwens sneller uit dan ik had verwacht. Ik had er niet in geduwd en het kwam er al uit. Wees dus voorzichtig als hij nog erg vol zit !

P1050349

Een klein beetje op mijn arm, er komt dus niet heel veel meteen uit maar dit kwam er al uit zonder dat ik het door had.

P1050350

Bij het uitsmeren voelt het haast als een douche gel, heel verfrissend en koel. Heel erg fijn !

P1050352

Na het uitsmeren was mijn huid heel zacht en goed gevoed. De geur is alsof ik op een warme lente dag naar buiten loop en de geur van bloemen mij tegenmoet komt, de buurvrouw heeft toevallig net haar was buiten gehangen en de geur vermengen zich tot een bodylotion. Deze body lotion, heerlijk !

P1050357

Even mijn benen ter vergelijking ; links heb ik ingesmeerd rechts niet. Bestwel een groot verschil toch ? Als je niet op mijn prachtige blauwe plekken let haha.

Ik vind het een erg fijne body lotion, hij trekt snel in voed goed en heeft een heerlijke geur. Ook de verpakking ziet er leuk uit. Perfect product voor de zomer, helaas is het dus een LE en is hij maar tijdelijk te koop. Jammer Dove, jammer.

De Dove Limited Collection is voorlopig te koop bij Kruitvat voor €5,99.

Wat vinden jullie van de Dove producten ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “LE: Dove Beauty Blossom Body Lotion”

  1. deijsprinses 1 juni 2012 bij 11:23 #

    Ze zijn meestal wel goed ondanks dat ik vind dat ze niet alle beloftes waar maken, maar dat heb je met alle producten ;)

    • nivabeauty 1 juni 2012 bij 15:15 #

      Jaa dat vind ik ook, maar het is wel een fijn product. En tja wat betreft het waarmaken van beloftes daar geloof ik eigenlijk al niet meer in.
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

