Beauty Essentials Oogschaduw Kwast

31 Mei

P1050330

Oogschaduw kwasten zijn er héél goedkoop maar ook zeer prijzig, zoals we allemaal wel weten. Amber had deze kwast van Beauty Essentials en ik vond hem erg fijn toen ik hem bij haar gebruikte. Een fijne zachte synthetische kwast die vrij groot is en makkelijk een basiskleurtje aanbrengt. Het was een koopje dus dinsdag besloot ik hem mee te nemen in de hoop een nieuwe liefde te hebben gevonden.

P1050325

Hij is gewoon bij de kruitvat te vinden en komt in een metallic grijs zakje. Fijn verpakt en je kan hem niet openmaken zonder schaar. Gelukkig, ik wil niet dat iemand anders al in de weer is geweest met mijn kwast !

P1050326P1050328

De kwast heeft lichtbruine syntetische haartjes en ik erg zacht. Ook droogt hij erg snel, ik heb hem eerst even gewassen voor ik hem ging gebruiken en merkte meteen een groot verschil met mijn andere kwasten. Deze was binnen een uurtje droog. Handig !

P1050336

P1050337

Ook oogschaduw neemt hij goed op en geeft hij goed af. Al moet ik zeggen dat het bij wat minder korrelige oogschaduw wel minder goed werkt.

P1050339

De prijs is ook niks om over in te zitten, hij kost namelijk maar €1,75 ! Helemaal niks dus (:

Conclusie ; ik vind het een fijne kwast voor basis oogschaduw en ook voor het aanbrengen van highlighter op mijn jukbeenderen. Hij neemt korrelige oogschaduw ( zoals die van Catrice en Essence) goed op en geeft ze goed af, voor andere oogschaduw kan ik een andere kwast aanraden.

De Oogschaduw kwast van Beauty Essentials kost €1,75 en is te koop bij Kruitvat. Steeds verrassend, altijd voordelig.

Welke kwast gebruiken jullie voor oogschaduw?

Liefs,

Nina

7 Reacties to “Beauty Essentials Oogschaduw Kwast”

  1. Cute as a Cupcake blog 31 mei 2012 bij 19:18 #

    Ik gebruik de kwasten van Essence en Hema, maar deze vind ik veel mooier! Die van Essence zijn wel goed, maar hun paars kleurtje vind ik niet zo mooi. Hebben ze ook andere kwasten van dit merk?

    • nivabeauty 31 mei 2012 bij 20:23 #

      Ik heb ook kwasten van de Hema, en vind deze inderdaad ook mooier. Ik vind kwasten het mooist als ze neutraal zijn, daarom hebben die van Essence me nooit zo getrokken.
      Volgens mij is er maar een kwast en andere tools. Misschien dat er bij jou in de kruitvat nog een andere ligt maar ik zag alleen deze.
      Succes !
      Liefs,
      Nina

      • Cute as a Cupcake blog 31 mei 2012 bij 20:28 #

        Ik zal eens een kijkje gaan nemen ;)

        • nivabeauty 31 mei 2012 bij 20:30 #

          Zou ik zeker doen, hopelijk hebben ze de kwast bij de kruitvat in jouw buurt. Want ik weet niet zeker of ze hem bij elke kruitvat verkopen !

      • Amber 5 juni 2012 bij 17:04 #

        Ze hebben wel nog andere kwasten hoor! ;)

  2. deijsprinses 31 mei 2012 bij 14:39 #

    Ik heb er een heleboel van de HEMA maar misschien dat mijn volgende ook zo eentje wordt.

    • nivabeauty 31 mei 2012 bij 14:44 #

      Die van de Hema zijn ook erg prettig maar deze is toch weer anders. Wat groter, wat steviger handig om een basis mee aan te brengen !

Geef een reactie

