OOTD : A Summer breeze.

29 Mei

Outfit Of The Day 28-5-2012

Vandaag had ik een rustig dagje. Ik had wat huiswerk gemaakt en was daarna naar de verjaardag van een vriendin geweest. Supergezellig. Het was vandaag wat kouder dus ik had een vestje aan, deze had ik in de middag uit gedaan.

P1050323

Sorry voor de wazige foto’s maar de camera wou op de een of andere manier niet scherp stellen ..

Broekje : Pepe Jeans London

Top : Monki

Vest : Opus

Wat dragen jullie met warm weer ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “OOTD : A Summer breeze.”

  1. deijsprinses 31 mei 2012 bij 09:18 #

    Lijkt me zelf een warme outfit ;)

Geef een reactie

