Rimmel Scandeleys Mascara

23 Mei

( Jeej, mijn eerste echte artikel ;)

fotos 057

De  Scandeleyes mascara van Rimmel Londen , ik denk dat de meesten van ons hem wel kennen, de mascara in de felle, oranje huls. Hij ziet er tof uit, maar werkt hij ook?

Ik heb deze mascara pas een paar dagen gebruikt, het kan zijn dat mijn mening later nog verandert. Hier een korte review.

fotos 060

Het borsteltje is lekker groot, en het uiteinde is wat dunner zodat je ook de kleine wimpertjes kan bereiken. Ik vind het een fijn borsteltje, hij bereikt al mijn wimpers.

Dit is wat Rimmel ons verteld: ‘ No lash can escape! Scandalous volume, no clumps!’

Veel volume zonder klonten dus.

De mascara maakt mijn wimpers lang en zwart, en er zitten geen klonten in. Dat vind ik wel een groot plusplunt.

Maaaar, er is ook een minpunt. Een groot minpunt. Waar is het ‘schandalige’ volume nou gebleven? De mascara maakt mijn wimpers lang en zwart, maar hij geeft heel weinig volume. Erg jammer voor een mascara die juíst volume beloofd.

Ik ben niet heel tevreden over deze mascara, ik vind het jammer dat hij niet helemaal doet wat hij beloofd. Maar het is ook zeker geen slechte mascara, als je zoekt naar een mascara die er leuk uitziet, die je wimpers zwart maakt, die je wimpers lang maakt, en die geen klonten heeft, is dit misschien de mascara voor jou. Zoek je echt een met veel volume, zou ik nog even verder zoeken.

Eindordeel: 7

liefs,

Amber

4 Reacties to “Rimmel Scandeleys Mascara”

  1. jessy125 24 mei 2012 bij 08:21 #

    ik ben hier zo benieuwd naar!

    • Amber 24 mei 2012 bij 17:00 #

      Hihi, ja was ik ook ;)

  2. deijsprinses 23 mei 2012 bij 19:36 #

    Een mascara kan nog altijd niet toveren als je zelf geen lange wimpers hebt. Erg dat ze het uiteraard beloven. Ze gaan het nooit leren.

    • Amber 23 mei 2012 bij 20:20 #

      Haha ja daar heb je gelijk in!
      x Amber

Geef een reactie

