Rimmel 420 Aqua Cool

22 Mei

Ik wou al een tijdje een mooi lavendelkleurtje, prachtig voor de lente én de zomer. Plus het feit dat ik van lavendel houd en het een heerlijke geur vind, leek het me ook een prachtige kleur voor op mijn nagels. Lekker fris en zomers tegelijk. Nou was er een fijne actie bij Etos waarbij alle producten van Rimmel 2e gratis waren en gelukkig was ik met een vriendin die de zelfde kleur erg mooi vond. Samen kochten we deze lakjes en lakten nog lang en ongechipt…

P1050243

P1050241

Het potje is simpel, niet heel bijzonder en er staat op wat de nagellak beloofd te doen. Het fijne aan de lak vind ik dat de kleur in het potje ook de kleur op je nagels is. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat het anders uitpakte.

P1050253

P1050242

P1050245

Hij zou blijven zitten tot 10 dagen lang, niet vervagen en bovenal niet chippen ! Klinkt goed, toch ?

P1050250

De kleur vind ik prachtig, precies wat ik zocht. Nou moet ik wel zeggen dat ik morgen in de tuin wat ga doen en in het weekend naar het bos ga dus het kan zijn dat mijn lak dan wat sneller eraf is gegaan dan normaal zal gebeuren. Excuses daarvoor.

En? Bleef hij écht 10 dagen zitten?

Nou nee, na 4 dagen chipte hij. Geschrokken en wel keek ik naar mijn nagel, Rimmel kwam zijn afspraak niet na, maar 4 dagen vind ik prima.

De nagellak lakt fijn, dekt goed na 2 laagjes en blijft bij mij 4 dagen ongechipt zitten.

Het is een fijn lakje, kost €7.00 en is te koop bij kruitvat.

Hebben jullie een lakje van Rimmel?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Rimmel 420 Aqua Cool”

  1. deijsprinses 22 mei 2012 bij 18:55 #

    10 dagen is zo een lame verkoopstrukje. Hij lijkt me meer naar blauw neigen dan naar echt lavendel? Of komt dat door de foto of ligt het aan mij ;)

    • nivabeauty 22 mei 2012 bij 19:16 #

      Ik verwachtte ook niet dat hij er op zou blijven zitten, maar ik vind de 4 dagen dat hij het wel doet prima ! Hij is inderdaad meer blauw dan ik in de winkel dacht, maar wel met een tintje lavendel. Je hebt helemaal gelijk dus, haha meer blauw.
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

