Filmpje: shoplog monki

20 Mei

Ha meiden,
Vandaag weer ren shoplog! Maar deze keer geen beauty, nee fashion! Hopelijk vinden jullie het leuk, veel plezier! Liefs , eva

5 Reacties to “Filmpje: shoplog monki”

  1. amber 20 mei 2012 bij 13:46 #

    heey,
    misschien ligt het aan mij maar ik kan het filmpje niet vinden :s
    X

    • nivabeauty 20 mei 2012 bij 15:32 #

      Ooh echt? Dat is raar. Ook niet als je op de link klikt? Zal even kijken!

      • nivabeauty 20 mei 2012 bij 15:37 #

        Als het goed is doet hij het nu wel! X

        • amber 20 mei 2012 bij 15:44 #

          ja nu doet hij het wel, misschien lag het wel aan mijn computer.
          Dat broeken probleem heb ik dus nou ook altijd!
          X

          • nivabeauty 20 mei 2012 bij 21:43 #

            Haha zou kunnen, nou gelukkig doet hij het nu wel :)
            Ooh dan ben ik niet de enige ;) x eva

Geef een reactie

