4 Favoriete Nagellakjes

19 Mei

Vier prachtige geuren ; roze, perzikkleurig, hemelsblauw en pastelgroen zullen mijn nagels sieren de komende tijd. Want deze lakjes zijn 100 % lente én zomerproof. Voor tenen en handen een feest, vooral als je even verder leest !

P1050254

Laten we ons even voorstellen, we gaan van links naar rechts.

P1050255

Sally Hansen Complete Salon Manicure in 540 Frutti Petutie. Een snoepjes roze kleur, die al dekt met een laagje. Echt geweldig, de felle kleur zal bij bijna elke outfit staan deze zomer en gaat waarschijnlijk nog lang niet uit de mode.

P1050257

O.P.I.’s Hot & Spicy is al tijden mijn favoriet en kwam al in verschillende filmpjes voor. Een prachtige perzikkleur die een licht getinte huid nog bruiner doet voorkomen.

Review ; *klik*

P1050259

Een hemels blauwe lavendel kleur, prachtig fris en is niet té veel. Ik vind hem erg mooi en was al een tijdje opzoek naar een kleur als deze. Fijn dat ik 420 Aqua Cool van Rimmel London eindelijk in mijn armen (en nagellak collectie) kan sluiten (:

P1050260

Dan lekker budget is Catrice 240 Sold Out For Ever, een kleur die volgens mij ook écht vaak uitverkocht is haha. Een mooie mintgroene kleur, maar ook lichtelijk naar pastel neigt. Ik heb hem al meerdere keren gedragen, met plezier.

Review ; *klik*

P1050261

P1050263

P1050262

P1050264

De winnaar voor het fijnste kwastje ; Rimmel London Aqua Cool

De winnaar voor mooiste kleur ; OPI Hot & Spicy

De winnaar voor de beste dekking ; Sally Hansen Frutti Petutie

De winnaar voor de beste prijs ; Catrice Sold Out For Ever

Wat is jullie favoriete lakje?

Liefs,

Nina

6 Reacties to “4 Favoriete Nagellakjes”

  1. nathalie 20 mei 2012 bij 18:50 #

    Leuke lakjes! We houden een giveaway op onze blog die je waarschijnlijk wel leuk zal vinden!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com

  2. amber 20 mei 2012 bij 13:44 #

    die laatste 2 kleurtjes heb ik ook, en die aqua cool is echt de beste! X

    • nivabeauty 20 mei 2012 bij 14:16 #

      Wat leuk ! Ik ben ook helemaal weg van Aqua Cool ! Echt een prachtige hemelsblauwe lavendel kleur, binnenkort komt er een review van online !
      Liefs,
      Nina

  3. deijsprinses 19 mei 2012 bij 11:33 #

    Ik heb er wel een aantal. Twee van Essie en twee van Rimmel en dan nog eentje van manhattan dat in België niet meer verkrijgbaar is :c

    • nivabeauty 19 mei 2012 bij 12:32 #

      Klinkt goed, jammer dat Manhattan niet meer verkrijgbaar is !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

