Catrice I Trust Stardust

17 Mei

Budget oogschaduws zijn soms heel goed en soms.. wat minder. Bij de Beautygloss Party kreeg ik in de goodiebag deze oogschaduw van Catrice. Mijn eerste gedacht was ‘wat een mooie highlighter’ bleef ik bij deze gedachte?

P1030772

Een mooie witte oogschaduw, het eerste wat ik hoopte was dat het niet alleen glitters zouden zijn, iets wat je snel ziet bij highlighters.

P1030784

P1030788

Helaas is het toch zo, als ik mijn kwast nat maak kan ik het wel redelijk mooi gebruiken. Helaas heeft hij veel fall out en dat maakt hem zó ongeschikt als highlighter. Want het laatste wat ik mooi vind is een highlighter in de binnenste ooghoek die 3 cm naar beneden is gevallen.. Helaas vind ik deze highlighter niet prettig, ookal breng ik hem nat aan het effect is hetzelfde. Heel jammer Catrice, hier moeten jullie nog wat op bedenken.

Iets wat wel heel goed zou zijn is de Catrice Highlighter pen, misschien dat ik die ooit nog probeer, als ik van dit drama bekomen ben (;

Wat zijn jullie slechtste highlighters?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “Catrice I Trust Stardust”

  1. deijsprinses 17 mei 2012 bij 10:08 #

    Ik gebruik het nooit :p
    I know. Shame on me. Ik weet gewoon niet wanneer ik dat moet dragen. Ik vind het te veel voor overdag.

    • nivabeauty 17 mei 2012 bij 10:11 #

      Het kan inderdaad te veel worden, vooral als de highlighter de glitterig is net als deze. Sommige hebben echter gewoon een mooie glans en zijn prima te gebruiken.
      Het is helemaal niet erg om het niet te gebruiken, gebruik waar jij je fijn bij voelt en niet omdat andere mensen het gebruiken !
      Liefs,
      Nina

      • deijsprinses 17 mei 2012 bij 10:27 #

        Hoewel de made to stay highlighter van catrice wel heel goed klinkt! :D

        • nivabeauty 17 mei 2012 bij 11:10 #

          Jaa vind ik ook, die wil ik nog eens uit proberen ! Ik heb er al veel goeds over gehoord.
          Liefs,
          Nina

Geef een reactie

