Hoi, dit ben ik, ik ben nieuw.

16 Mei

Halloo allemaal, sorry voor de mislukte titel, ik heb niet zoveel inspiratie.

In ieder geval: ik ben Amber. Beste vriendin van Nina en Eva, de twee eigenaressen van dit beautyblog. Vanaf nu schrijf ik elke week, op woensdag, een artikel voor jullie (:

Nina en Eva hebben mij dit aangeboden, en natuurlijk zeg ik geen nee. Lijkt me superleuk! Ik weet nog niet helemaal wat voor artikels ik ga maken, hebben jullie misschien suggesties?

Eehm, tja, wat moet ik nog meer vertellen? Oké, hier wat informatie over mij:

Naam: Amber

Geslacht: Man

Haha , nee grapje, tuurlijk niet x)

Kleur haar: Kastanje rood (is dat een kleur? Het is in ieder geval rood, maar niet lichtoranje of zo iets)

Kleur ogen: Blauw

Kent Nina en Eva door: Ik zit bij hen in de klas (:

Is er nog iets dat jullie van me willen weten? Laat het even achter in de reacties (;

Hier nog een foto:

 

ninaa 051

Deze foto heeft Nina van mij gemaakt <3

 

Liefss,

Amber

Geef een reactie

