Personal Pictures Mei #1

15 Mei

Mei is al weer bijna halverwege, tijd voor een personal pictures van de afgelopen 2 weken ! Het jaar gaat zo snel voorbij, ik heb het gevoel dat we pas net zijn begonnen. Misschien ligt het ook aan het weer dat meer bij de eerste maanden past ?

 

P1050174

Mijn horloge lag de laatste tijd een beetje te verstoffen, ik droeg hem niet meer zoveel. Nu ben ik weer terug gaan dragen en ik moet zeggen dat het erg handig is om in de les even te kunnen kijken hoe laat het is .. /wanneer de les is afgelopen.

P1050112

Helemaal gelukkig met mijn nieuwe broek, zit perfect en is een hele andere kleur dan mijn andere broeken (:

P1050178

Vroeger was is niet blij met een camera, duidelijk. Maar vooral mijn wenkbrauwen vind ik hier prachtig licht, net als mijn enorme wimpers en blauwe ogen… Nu heb ik groene ogen, donkere wenkbrauwen en mijn wimpers zijn nog wel redelijk lang. Gelukkig !

CIMG4264

Heerlijk bootje varen, maar toen kwam deze lage brug en moesten we allemaal bukken om niet ons hoofd kwijt te raken, haha.

P1050233

Twilight Breaking Dawn Part 1 gekregen nog voor mijn verjaardag, superleuk binnenkort kijken !

P1050236

De organisatie van mijn oogschaduws, het past net.

 

P1050237

Iets besteld bij MissLipgloss.nl voor moederdag, viel erg in de smaak. En de service is ook erg fijn, ik wil er ook nog eens wat voor mezelf bestellen (:

Zo dat waren de foto’s voor deze maand, hoe was jullie begin van mei?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Personal Pictures Mei #1”

  1. deijsprinses 16 mei 2012 bij 11:00 #

    Die nieuwe broek komt me precies bekend voor. Van waar komt die ;)

    • nivabeauty 16 mei 2012 bij 12:03 #

      Haha wat leuk dat je hem herkent, hij komt van Levi’s van de curve ID lijn.
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

