The Body Shop Strawberry Body Butter

12 Mei

The Body Shop staat bekend om hun geliefde body butters, maar ik moet zeggen dat ik sommige dingen die zo gehyped worden niet helemaal volg. Ik vind Lush zeepjes bijvoorbeeld niet geweldig, helaas. Maar misschien vind ik de Body Butters wel heel fijn.

P1050026

De een houd waarschijnlijk van deze stevige butter, de ander is meer van de lotions. The Body Shop heeft van (volgens mij) alle geuren ook een bodylotion, dus als je niet van de Butters houd kan je die proberen.

P1050023

Ik vind de verpakking erg leuk, heel speels en je ziet meteen welke geur het is. Ik he trouwens niet de fullsize, maar een kleiner potje van 50 ml. Eva heeft deze ook en is er helemaal weg van.

P1050025

P1050027

Het is echt een boter, vergelijk het dus niet met een Dove Body Cream, het is echt veel steviger.

P1050028

Met een klein beetje, kan ik mijn hele hand insmeren. Het is dus een vrij zuinig product. Dit vind ik erg prettig.

P1050030

Hij is makkelijk in te smeren en trekt snel in, toch zit er een addertje onder het gras. De geur. Ik vind de geur te zoet, limonade zoet. Als je hier van houd is het natuurlijk perfect maar ik vind hem toch wat te sterk. Hij trekt vrij snel weg, dus hij is prima om in de ochtend aan te brengen want na een uurtje is hij vrijwel verdwenen. Toch vind ik dit jammer, maar goed dat kan gebeuren.

Hij verzorgt namelijk wel heel goed en gaat droogte tegen als geen ander, heel fijn vooral voor de winter !

Je kan de Body Butter kopen bij The Body Shop filialen en online. 50 Ml kost €5,00 en 200 ml €15,00

Hebben jullie Body Butters van The Body Shop ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “The Body Shop Strawberry Body Butter”

  1. deijsprinses 12 mei 2012 bij 10:41 #

    Ik betal slechts 6 euro voor 500 ml nivea en die werkt voor mij prima ;)

Geef een reactie

