MAC Wishlist

11 Mei

Ik heb wat onderzoek gedaan naar MAC producten, welke de bekende bloggers aanraden. Maar ook minder bekende bloggers heb ik bekeken, en deze producten moesten gewoon bij mijn collectie worden toegevoegd, in de (rijke) toekomst ..

Prep prime

Een product waar ik jullie al een tijdje mee lastig val, de transparante poeder, binnenkort gaat hij er komen !

Bare Study

Een Paintpot in de kleur Bare Study, dit is een champagne kleurige basis voor je oogschaduw. “Maar je hebt toch al Too Faced Shadow Inscurance?” Ja, dat klopt maar in de zomer wil ik gewoon een creamy oogschaduw snel op kunnen smeren en klaar zijn. Deze word voor €19,00 mijnes.

CorkSable

Twee oogschaduws, links Cork en rechts Sable. Cork is een mooie lichte arkade boog kleur, ik houd niet van donkere arkadebogen dus deze zal daar perfect voor zijn.  Sable lijkt op Satin Taupe maar is net wat paarser ik denk dat hij erg mooi is om mee af te wisselen. Allebei €16,00.

Dan nu een hoop kwasten, hier zal ik véél heel véél voor moeten sparen .. zucht.

Short duo fibre bursh

Nr . 130. Ik heb van een vriendinnetje de Stippling Brush van EyesLipsFace gevraagd voor mijn verjaardag nog. Die zal ik gaan gebruiken om poeders licht aan te brengen. En voor mijn getinte dagcrème wil ik graag deze, deze komt namelijk ook bij de kleine plekjes zoals je neusvleugels. €40,00 *slik*.

Blush brush

Nr. 116. Dan deze Blush Brush, een mooie kwast waarmee ik mijn blush nog beter kan gaan aanbrengen. Ik breng hem nu aan met een elf kwast maar die pakt het pigment niet erg goed op dus nu gebruik ik mijn INGLOT kwast, maar deze is eigenlijk voor highlighter bedoeld dus dat is een beetje onhandig.

Nr. 109. Maar misschien kies ik ook wel voor een andere kwast voor mijn highlighter, een wat dunnere waarmee ik preciezer kan werken. Zoals deze. Beide €33,50.

Smallcontour brush

Knipsel

Nr. 217. Dan na lang twijfelen en reviews lezen denk ik dat ik i.p.v. de Blending Brush van Inglot deze van MAC wil aanschaffen. Ik hoor er zo veel goeds over, en ander wil ik hem waarschijnlijk later nog een keer aanschaffen. Een flinke duit ; €21,50

Dit was mijn MAC Wishlist , het word sparen geblazen maar ik zal het stapje voor stapje bereiken !

Wat staat er op jullie MAC wenslijstje ?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “MAC Wishlist”

  1. Sinnerbeauty 11 mei 2012 bij 23:48 #

    Ik heb ook een zwak voor MAC :)
    De ‘normale’ paint pot heb ik al in mijn bezit en die doet perfect wat er van hem verwacht word ;-)
    De blending brush is de ENIGE die je oogschaduw degelijk blend, dus ik zou zeggen ; laat dit zeker een investering zijn !

    • nivabeauty 12 mei 2012 bij 10:00 #

      Haha fijn, iemand die mijn hebberigheid kan begrijpen !
      Dat is fijn, ik hoop dat deze dat ook doet. Maar daar ga ik wel vanuit.
      Fijn om een bevestiging te horen, ik ga hem zeker halen en kan niet wachten er mee te blenden, haha.
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

