Essence express dry drops

11 Mei

Al een tijdje ben ik in het bezit van de essence express dry drops, en gister vertelde een vriendinnetje dat zij ze ook had. Van verschillende mensen kreeg ik de vraag of ze echt werken. Hoog tijd voor een review dus!

20120510-222437.jpg

Ten eerste ; wat zijn deze druppeltjes en wat horen ze te doen? Nou, het is een vloeistofje, de ingrediënten kan ik niet precies vinden maar het is een soort olie.
Nadat je je nagellak hebt opgebracht, breng je met het pipetje wat in het dopje van het potje zit, op elke nagel één druppeltje aan. Je knijpt gewoon in het pipetje en er valt een druppeltje op je nagel.
Je laat de druppeltjes even drogen en dan is je nagellak droog. Kurkdroog! Tenminste, dat is de bedoeling. En werkt het ook?

20120510-222536.jpg
Ja! Het werkt inderdaad. Ik heb ze net nog gebruikt en mijn nagellak is kurkdroog. Je laat met het pipetje een druppeltje op je nagel vallen, de druppel verspreidt zih vanzelf over je nagel.
Je moet ongeveer een minuutje wachten tot de druppeltjes droog zijn, ze laten namelijk een onwijs vettig olielaagje ahter op je vingers. Tip; als de druppels ma een minuut nog niet droog zijn, was je handen dan even met water (niet afdrogen!) en laat je handen aan de lucht drogen. Daarna zijn je nagels droog!

Want inderdaad, als de druppels droog zijn is de nagellak ook meteen droog. Superfijn, ik heb nooit geduld om te wachten tot mijn nagels droog zijn, en hebben jullie nooit dat je nagels na een paar uur nóg niet droog zijn en er allemaal afdrukjes in staan? Met deze druppels nog niet en dat is superfijn!

20120510-222841.jpg

De druppeltjes hebben dus veel voordelen;
– te koop bij kruidvat voor 1,99
– handig aan te brengen
– je kan er redelijk lang mee doen
– je nagellak is na een of twee minuutjes kurkdroog

De enige nadelen zijn dat het potje van glas is en dat de druppeltjes supervet zijn, je hebt dus echt een tijdje een vettig laagje op je handen. Gelukkig is dat makkelijk op te lossen door je handen te wassen!

Kortom, dit is superhandig en voordelig om je nagellak snel te laten drogen. Eerst vond ik het wat onhandig dat de druppeltjes zelf niet heel snel drogen maar gelukkig heb ik daar ook wat op gevonden.

en, gaan jullie deze ook aanschaffen of heb je ze misschien al? X eva

6 Reacties to “Essence express dry drops”

  1. deijsprinses 12 mei 2012 bij 11:05 #

    Moet ik gaan halen!

  2. Marte 11 mei 2012 bij 17:32 #

    Ge-wel-dig! Die ga ik meteen op mijn wishlist zetten!

Geef een reactie

