Shoplog!

8 Mei

Een tijdje geleden overlaadde ik jullie met minishoplogjes, waarin ik elke keer zo’n drie dingen had gekocht. Maar sinds mijn vejardag, de beautyglossparty en mijn spaarplan heb ik mijn shopdrang redelijk kunnen inhouden, jullie kregen natuurlijk de goodiebag en shoplog van de beautyglossparty te zien, maar verder is het best een tijdje geleden dat ik een shoplogje liet zien. Gister heb ik weer een paar dingetjes gesjopt, en die laat ik nu even zien!

20120507-232633.jpg

Ik ging naar het kruidvat en nog een paar andere winkels, ik wilde een kadootje voor een vriendinnetje kopen en kijken of de revoltaire ombre blush er al was in mijn kruidvat.
En nee, de blush was er niet! Hij was niet uitverkocht, de hele collectie ligt gewoon nog niet bij de kruidvat waar ik altijd heen ga! Ik ga binnenkort dus maar weer even kijken, maar ik hoop dat ik er dan op tijd bij ben en dat de collectie sowieso nog komt!
Voor mijn vriendinnetje kocht ik een paar dingetjes, twee nagellakjes (1+1 nagelactie!) , een geurkaars en oorbelletjes. Ik wilde voor haar eigenlijk iets anders kopen maar dat is helaas niet meer gelukt.
Toen ik toch eenmaal in het kruidvat aan het beautyshoppen was, kon ik maar net zo goed ook wat voor mezelf halen! Ik hield me in en kocht met de 1+1 gratis actie (op alle nagellak en verzorging) een klein doosje met 20 nagellakremover pads, deze wil ik in mijn tas doen zodat ik gechipte nagellak altijd er snel af kan halen, mijn nagellak chipt namelijk altijd heel snel en de hele dag rondlopen met chips vind ik ook niet echt charmant!
Ook kocht ik een lakje van de million styles effect topcoats, deze viste ik uit een kortingsbak. Ik betaalde er gewoon de oude prijs voor, maar oude collecties die over zijn worden altijd in de kortingsbakken gegooid en daar vind ik nog wel eens wat! Ik heb de kleur miss money penny, een bronzige kleur met gouden glitters.

20120507-232559.jpg

20120507-232604.jpg

Bij de lucardi kocht ik oorbellen voor mijn vriendinnetje, maar later hoorde ik dat zij meer van de kettingen is, dus ik haalde de hanger van de ene oorbel af en hing deze aan een ketting (dat was een flink gepruts!). Maar ik heb nu dus nog de andere oorbel over, misshien staat hij leuk met in maar één oor een oorbel, hij is namelijk best opvallend. En anders hang ik deze ook aan een ketting! (ookal heb ik al wen uilenketting).

20120507-232922.jpg

En toen fietste ik langs de etos en zag dat de axe anarchy for her deodorant was afgeprijsd van 4,50 naar 3 euro. Een goed vriendinnetje van mij heeft deze en ik vond hem erg lekker, ik zat al te twijfelen of ik hem zou kopen en met korting is dat matuurlijk helemaal fijn! Ik weet trouwens niet of de deo’s bij elke etos zijn afgeprijsd of alleen de mijne, sorry!

20120507-233253.jpg

dat was het weer, heb jij nog geshopt de laatste tijd? Kus, eva.

2 Reacties to “Shoplog!”

  1. Amber 8 mei 2012 bij 16:51 #

    Leuk weer eens zo’n shoplog (:

Geef een reactie

