Catrice It’s a Boy !

8 Mei

P1050114

Catrice kennen we allemaal wel, sommige oogschaduwen zijn beter dan de anderen. In de Goodiebag van de Beautygloss Party kreeg ik deze mono oogschaduw. Een prachtige babyblauwe kleur met glitters erin. Vast een mooie kleur voor de zomer, om een mooi lijntje mee te maken, dacht ik.

P1050116

P1050126

Ik vind de naam erg toepasselijk, het is echt een babyblauwe kleur. De glitters maken de oogschaduw wat speelser.

Ik verwachtte niet te veel van het pigment, dan zou ik immers niet teleurgesteld zijn als het echt niet goed was.

P1050127

Het pigment bleek echter heel fijn te zijn, perfect voor een blauwe ooglook of een mooi blauwlijntje bij de bovenste of onderste wimperlijn !

Het jammere van de oogschaduw vind ik wel dat je de glitters heel erg ziet, het was mooier geweest als het verwerkt was in een glans, in plaats van echte glitters.

De oogschaduw is goed te blenden en ik ben er erg tevreden over !

Catrice It’s a Boy ! is te koop bij de Kruitvat en kost €2,49.

Hebben jullie Catrice mono’s ? Zo ja, wat vind je ervan ?

<3

Nina

2 Reacties to “Catrice It’s a Boy !”

  1. deijsprinses 8 mei 2012 bij 10:52 #

    Mooie pigment kleur. Ik heb nog geen enkele mono van Catrice :p

    • nivabeauty 8 mei 2012 bij 15:33 #

      Jaa vind ik ook, ik kan ze aanraden als budget oogschaduws. Helemaal niet slecht als je goed kiest !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

