10 Minuten Training

7 Mei

Ik ga niet naar de sportschool, ik tennis eens per week en dat vond ik toch wat weinig. Ik ga bijna elke week een keer joggen in het park en ik wou toch nog wat meer bewegen, ik ben namelijk iemand die als ik het niet zeg tegen mezelf de hele dag achter de computer zitten. Dat is niet de bedoeling, toch ?

Bij youtube zijn er altijd filmpjes die ze je aanraden en daar zat een training bij die 10 minuten duurt en je hoeft er alleen gewichten en een matje voor te hebben. Geweldig, nu doe ik dus per week ook nog een training van 10 minuten, ik vind het fijn om mijn lichaam te laten werken.

Hier zijn twee trainingen, de een is voor je benen en de andere voor je hele lichaam !

De trainingen worden gegeven door een vrouw die ook  bekende mensen helpt bij het trainen en ze brengen het heel leuk.

Het zijn vrij zware oefeningen, maar oefening baart kunst !

Wat doen jullie om jullie lichaam gezond en in beweging te houden ?

Liefs,

Nina

Geef een reactie

