Catrice Revoltaire Blush C01 Colour Bomb

5 Mei

De Catrice Blush van de Revoltaire collecte, ik en Eva wisten meteen dat we die wouden bemachtigen. Eva is op vakantie en ik heb geprobeerd voor haar er ook een te bemachtigen maar helaas was er maar eentje. Ik wou hem toch even laten zien, maar ik vrees dat ze snel de winkel uit zullen vliegen dus weer er snel bij !

P1050163

P1050160

Het is een mooie verpakking, ik vind de Limited Editions van Budgetmerken altijd zo mooi, nou is deze niet heel erg bijzonder maar wel mooi.

Het leuke aan deze blusher is dat hij Ombre is, hij loopt over van een zacht perzik kleurtje naar een diepe koraal kleur supermooi.

P1050161

P1050164

De kleur loopt heel mooi over, ik vind hem erg mooi voor een budgetmerk ! Maar het schijnt dat hij een beetje is afgekeken van een oude Limited Edition lijn van MAC. Dat vind ik dan wel weer jammer.

P1050165

P1050166

V.l.n.r. Alles samen, de onderste kleur, de middelste kleur, de lichtste kleur.

Ik vind hem heel erg mooi, en ik ga hem binnenkort veel dragen. Hij heeft niet heel veel pigment je moet de kleur wel een beetje opbouwen. Ook komt er wat poeder van af, als je met je kwast erover heen gaat komen er allemaal poederkorreltjes op de blusher te liggen. Dat vind ik wel erg jammer.

De Blusher is tijdelijk te koop bij Kruitvat en kost €3,99.

Hebben jullie al wat weten te bemachtigen van de Revoltaire Collectie ?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “Catrice Revoltaire Blush C01 Colour Bomb”

  1. glasmetwater 5 mei 2012 bij 10:38 #

    Ik heb nog niks van de LE gekocht, maar deze blush vond ik ook heel leuk uitzien. Ik had al op verschillende blogs gelezen dat hij niet echt veelpigment afgeeft, dus dacht ik, ja laat dan maar zitten haha :) Maar het doosje ziet er gewoon wel leuk uit

    • Nina 5 mei 2012 bij 10:40 #

      Haha jaa het is inderdaad jammer dat hij niet supergepigmenteerd is, wat wel te verwachten was bij een budget blush. Ik denk dat je niks mist al je hem niet hebt gekocht, maar als je hem hebt gekocht is het wel de moeite waard voor de prijs.
      Jaa ik vind het doosje er ook erg leuk uitzien (:
      Liefs,
      Nina

  2. deijsprinses 5 mei 2012 bij 10:30 #

    Ik heb nog niets gekocht maar deze blush is stunning!

    • Nina 5 mei 2012 bij 10:41 #

      Ik was ook blij verrast door deze blush in de collectie te zien, ik denk toch wel het juweeltje van de gehele collectie, haha.

Geef een reactie

