5 Faves of April

4 Mei

In plaats van een filmpje maken dacht ik dat het leuk zou zijn om elke maand 5 producten uit te kiezen die ik echt geweldig vond die maand. Als jullie het leuker vinden om het weer in een filmpje te zien zal ik dit uiteraard volgende keer weer doen. April was een maand waar ik had gehoopt dat het lekker warm weer zou zijn, helaas was het dit pas op de laatste dag. Koninginnedag !

image

P1050134

Clinique All About Lips maakt mijn lippen heerlijk zacht en zorgt er voor dat lippenstiften niet zo in de lijntjes gaan zitten. Dit gebeurt bij mij namelijk redelijk vaak, heerlijk melk vormig product. Het lijkt een beetje op een primer, maar dan voor de lippen !

MAC Blusher Springsheen geeft een prachtige gouden glans en zorg voor een gezonde blos. De laatste dagen heb ik deze veel gedragen en het paste geweldig bij het weer !

L’Occitane Hand Cream Dry Skin zorgt ervoor dat mijn handen heerlijk ruiken en goed verzorgt zijn. Geen droogte meer maar lekker zachten handen.

P1050135

Dan een lippenstift, deze is eigenlijk van mijn moeder maar de laatste tijd draag ik hem erg vaak. Het is een bruine nude kleur met een gouden glans. Prachtig voor de zomer. Hij is van Clinique, het nummer is er helaas afgevaagd.

Rituals Mei Dao Bodycream zorgt voor een lichte verzorging met een heerlijke geur. Heel zoet maar niet mierzoet, precies goed. Hij trekt snel in, iets wat ik absoluut belangrijk vind en verzorgt heel fijn. Ik gebruik hem dagelijks 1 tot 2 keer per dag !

P1050137

Vlnr: Clinique All About Lips, MAC Springsheen, Clinique Nummer A62.

Wat zijn jullie favorieten ?

Liefs,

Nina

4 Reacties to “5 Faves of April”

  1. Amber 4 mei 2012 bij 16:18 #

    ”Het lijkt een beetje op een primer, maar dan voor het gezicht !”
    bedoel je niet ; maar dan voor de lippen?
    hahaa,
    leuk artikel

    • nivabeauty 4 mei 2012 bij 18:37 #

      Haha dat klopt, ik zal het meteen veranderen bedankt voor je opmerkzaamheid !
      Dank je wel, fijn om te horen (:
      Liefs,
      Nina

  2. beautybootable 4 mei 2012 bij 11:38 #

    De Clinique vind ik heel interessant. Heb het ook voor mijn gezicht.

    • nivabeauty 4 mei 2012 bij 11:40 #

      Wat leuk ! Ik zou ook graag producten van Clinique voor mijn gezicht gebruiken.
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

