De nagellak tag

1 Mei

Ik zag een leuke tag voorbijkomen , dus nam hem over, hier is mijn nagellak tag!

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
pfoeh , lastig. Ik heb eigenlijk van veel verschillende merken magellakjes, maar die van Catrice vind ik erg fijn. Lekker goed(koop)! Ook met mijn opi lakje ben ik erg tevreden!

2. Glitter of geen glitter?
Glitter vind ik zo af en toe heel leuk, maar over het algemeen heb ik liever een creamy of licht shimmer pakje. Geen glitter dus.

3. OPI, China Glaze of Essie?
Om heel eerlijk te zijn heb ik alleen van opi een nagellakje. Deze vind ik wel super fijn! Essie lakjes lijken me ook superfijn, ghina glaze spreekt me op de een of andere manier nooit zo heel erg aan.

4. Wanneer/hoe vaak verander jij je nagellak?
Dat verschilt. Mijn nagellak chipt altijd heel snel dus meestal haal ik hem er na een dag of twee weer af. Soms lak ik twee of zelfs drie keer per week mijn nagels, maar ik heb ook periodes dat ik mijn nagels ééns in de twee weken lak.

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?
Nude ! Ik ben helemaal weg van mooie, subtiele en rustige naturel kleurtjes. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer into de vrolijke kleurtjes ben.

6. Donker of felle kleuren?
Eigenlijk zou ik lichte kleuren zeggen, maar als ik moet kiezen tussen donker of fel ga ik voor fel. Een vrolijk, zomers kleurtje vind ik veel leuker dan vampy donkere kleuren!

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Op dit moment een mint groen/blauw lakje van de etos. Hij heeft geen naam, maar ik vind hem erg leuk. Wel jammer dat hij niet geweldig dekt..

8. Matte nagels, ja of nee?
Ik heb zelf een matte topcoat, maar eerlijk gezegd gebruik ik hem niet veel. Ik wil hem wel vaker gaan gebruiken, want soms kan het heel leuk en chique staan!

9. French manicure?
Jaaa! Prachtig vind ik dit, verzorgd maar nooit too much.

10. Favoriete winter kleur?
Hmmm… Grijs, blauw of een iets donkerder nude kleurtje.

Zo, nu weten jullie weer wat meer over mij en mijn nagellak, hopelijk vonden jullie het leuk, en binnekort komt er nog een filmpje over mijn nagellakstash!
Liefs, eva.

Eén reactie to “De nagellak tag”

  1. Maureen 13 mei 2012 bij 17:05 #

    Erg leuk! Ik heb hem ook gedaan ! http://justmaureen.blogspot.com/2012/05/nagellak-tag.html

Geef een reactie

