Wishlist #April

30 Apr

Hayhay , weer eens een wishlist. Het was weer een tijdje geleden ( lees: veel te kort) en ik houd van lijstjes maken dus waarom niet weer eens een wishlist ?

Allereerst moet ik wel zeggen dat er natuurlijk nog zoveel andere dingen zijn die ik wil, maar dit zijn de dingen die er bijna zeker wel zullen komen.

stipplingbrush.

Eerst wou ik de stippling Brush van EyesLipsFace, maar na een paar reviews te lezen schijnt hij na een paar wasbeurten al niet meer zo mooi te zijn. Helaas, deze van byBeautygloss lijkt me ook erg fijn. Dus dan staat deze op het lijstje.

Dan als volgende de Catrice ombre blush uit de Revoltaire collectie, een prachtjuweeltje. ( rond de 4 euro.)

Prep prime

Deze prachtige transparent finishing Powder van MAC staat hoog op mijn lijstje, het is zo’n fijne zachte poeder. Geweldig !

Hush

Een multifunctioneel product, kan als highlighter maar ook als oogschaduw worden gebruikt, perfect voor in de zomer. Cream oogschaduw blijven namelijk beter zitten.

blendingbrushinglot

Deze prachtige blending brush willen ik en Eva ook al een tijdje, want zonder blending brush is het toch vrij moeilijk blenden ..

Dit was mijn wishlist, het zijn vrij basis producten maar stuk voor stuk wil ik ze al een tijdje.

Wat staat bovenaan jullie wishlist ?

Kus,

Nina

Geef een reactie

