Mijn koninginnedaglook

30 Apr

Ha meiden,

Vandaag is het koninginnedag! Wat gaan jullie doen? Ik zelf ga met mijn ouders en zusjes in het park staan. We gaan oude babyspullen en koninginnedagcakejes verkopen, mijn zusjes gaat tattoos zetten en verder hebben we nog twee bakken vol donald ducks die we kwijt moeten. Ook ga ik met nina, een ander vriendinnetje en misschien nog wat andere vriendinnen een beetje rondlopen!
Met queensday vind ik het altijd leuk er een beetje leuk bij te lopen. Ik heb mijn best gedaan een leuke outfit samen te stellen en ben druk bezig geweest met mijn nagels en make – up. Benieuwd? Lees snel verder!

20120429-234648.jpg

als eerste mijn nagels, iets waar ik toch nog best lang mee bezig was. Nee, echt goed ben ik niet in nailart en ik ben dus best trots dat dit me is gelukt, ookal is het niet supernet. Ik heb al mijn nagels behalve mijn ringvinger gelakt met mango madness van elf.
Mijn ringvingers lakte ik rood-wit-blauw met raspberry fields forever van catrice, een wit lakje van de etos en het lakje blue my mind van de h&m. Niet heel moeilijk misschien, maar dit is voor mij al een hele prestatie en ik vind het nog best goed gelukt!

20120429-234823.jpg

20120429-234827.jpg

20120429-234835.jpg

20120429-234839.jpg

qua make-up heb ik met een blauw oogpotlood (vande etos) een lijntje boven mijn oog gezet. Daarboven met wen wir oogpotlood van catrice, en daar weer boven een lijntje met een natte, rode oogschaduw. Tadaaa, zelf mijn ogen zijn rood-wit-blauw! ;)
Ik wilde eigenlijk ook nog een lippenstift in een oranje tint, maar die heb ik niet echt. Mijn da lipstick komt het meest in de buurt van oranje, dus die depte ik subtiel op mijn lippen.
Note; van tevoren had ik mijn rood wit blauwe eyeliner goed geoefend, maar op de dag zelf had ik natuurlijk enorme haast en lukte het niet. Daarom deed ik alleen wat van mijn rimmel duo op mijn ogen.

en dan de kleding niet te vergeten!
Ik heb niet echt veel oranje kleding, en rood-wit-blauw werd een beetje lastig. Gelukkig kon ik nog een shirt lenen wat we ooit ergens hadden gekregen, deze is oranje met een portret van Johan Cruijff. Eronder staat ‘johan cruijff foundation’ (haha, toch nog een beetje beauty-achtig, foundation!;) )
Ik droeg er een riempje bij en om het geheel wat vrouwelijker te maken een zwart kokerrokje eronder en een oranje kriebelboa erover. Mijn oranje zonnebril kon ik helaas niet vinden, wel heb ik een hele grappige oranje pruik, (een korte bob), maar deze stond me niet geweldig en kriebelde echt als een gek (hij gaat al een aantal jaartjes mee), dus helaas, die blijft thuis. Gelukkig had ik nog wel een paar oranje strikjes.
Zo, ik ben er weer helemaal klaar voor!

wat trekken jullie aan, welke nagellak doen jullie op en hoe maken jullie je op met koninginnedag? Totally oranje/rood-wit-blauw of gewoon je dagelijkse outfit?
En wat gaan jullie doen dit jaar?
Veel liefs en een fijne koninginedag, eva.

20120430-080605.jpg

Geef een reactie

