De Nagellak Tag

29 Apr

Een tag komt regelmatig voorbij op onze blog, vandaag een Tag over nagellak. Superleuk, ik vind nagellak namelijk iets heel leuks. Laten we snel beginnen deze Tag in te vullen !

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?

Dat is een moeilijk, ik vind O.P.I. erg fijn maar ook Sally Hansen is een topmerk. Catrice vind ik ook zeer prettig werken, maar hier heb ik helaas maar 1 lakje van. Daar moet snel verandering in komen !

2. Glitter of geen glitter?

Ik vind glitter snel een beetje te veel, mijn vingers zijn vrij dun en dan word het al snel too much, ik vind het wel erg mooi. Zeker voor feestelijke gelegenheden !

OPI, China Glaze of Essie ?

Ik heb helaas alleen een lakje van OPI, de andere merken spreken mij ook erg aan dus misschien moet ik daar binnenkort iets aan gaan doen ! O.P.I. is hoe dan ook een topmerk, met een enorme keuze aan kleurtjes.

Wanneer/hoe vaak verander jij je nagellak ?

Ik heb niet heel vaak nagellak op, vooral bij feestjes en bij kerst. Mijn nagels zijn van zichzelf eigenlijk wel vrij mooi en ik vind het dan ook niet nodig ze altijd te bedekken met een kleurtje. Ik haal het er sowieso af wanneer het lelijk word.

Wat is je favoriete kleur op je nagels ?

Ik vind een oranje, roze, rode kleur erg mooi. Ik heb een nagellak je van OPI dat precies zo’n kleur is. Dit doet je huid namelijk in de zomer bruiner lijken, heel fijn (:

Donker of felle kleuren ?

Ik vind nu het zomer word fellere kleuren wel erg leuk, tijdens de kerstdagen vind ik een dieprode kleur erg mooi. Het hangt dus af van de tijd van het jaar.

Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels ?

Doorzichtige roze nagellak, een french manicure kleurtje. Gewoon simpel, maar maakt toch een subtiel verschil.

Matte nagels, ja of nee ?

Ik heb van ELF een matte topcoat gekocht en vind het nogal rottig werken. Misschien dat als ik een wat kwalitatievere matte kleur heb het wel werkt.

French manicure ?

Jazeker, erg mooi en perfect voor elke gelegenheid.

Favoriete winterkleur?

Een dieprode kleur of een paars met glitters, allebei erg feestelijk (:

Dit was de Tag, hopelijk vonden jullie hem leuk !

Liefs,

Nina  

 

 

 


 

2 Reacties to “De Nagellak Tag”

  1. Marte 29 april 2012 bij 11:40 #

    Leuk! Mag ik deze overnemen? xx

    • nivabeauty 29 april 2012 bij 13:05 #

      Tuurlijk, hardstikke leuk hoe meer hem invullen hoe beter !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

