Mijn favoriete oogschaduws !

24 Apr

Oogschaduw is iets waar je heel veel kanten mee opkan, je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren en zelf in verschillende substanties ! Nou houd ik het simpel, gewoon poederoogschaduw. Toen ik laatst mijn stash weer eens lekker aan het opruimen was viel het me op dat sommige oogschaduws echt geweldig zijn, ze verdienen het om in het zonnetje te worden gezet !

P1030845

P1030844

Het eerste dat mij opvalt ; het zijn allemaal naturelle kleurtjes. Dat past echt bij mij, ik ben vooral fan van champagne en taupe kleuren, prachtig !

P1030849

Dit is de laatste tijd mijn favorieten highlighter, echt wat een beauty. Hij is een beetje goud, een beetje roze en ook champagne. Ik gebruik deze aan de binnenste helft van mijn ooglid.

P1030852

Hij is prachtig voor de binnenste ooghoeken en kan ook goed als basis over het hele ooglid worden gebruikt. MAC Mineralize Skin Finish in Soft and Gentle €25,50

 

P1030854

Mijn favorieten oogschaduw voor de buitenkant van mijn ooglid, wat is deze mooi. Ik gebruik hem elke dag en er is nog steeds geen deukje te bekennen. Hij kan heel licht maar ook heel donker worden aangebracht en maakt elke bruine ooglook net wat specialer.

P1030858

Het pigment is geweldig, en als je goed kijkt zie je dat de finish prachtig glimt, maar geen echte glitters erin heeft zitten. MAC Satin Taupe €16,00

P1030860

De volgende in het rijtje is de beste op het gebied van een goede ondertoon bieden aan een donkere oogschaduw. Ik gebruik deze meestal als basis aan de buiten kant van mijn oog, maar over het hele ooglid of in de binnenste ooghoek komt hij ook helemaal tot zijn recht.

P1030861

De finish is als parels, prachtig glimmend. Dr. Hauschka Solo 08 ong. €11,00

P1030863

Deze oogschaduw deel ik met mijn moeder, hij is gematched bij onze oogkleur, die bijna hetzelfde is. Ook deze is absoluut prachtig, de lichtere kleur past prachtig bij mijn huid, ik heb een gele ondertoon, en kan makkelijk worden gebruikt als enige oogschaduw over het hele ooglid. De donkere kleur, meer olijfgroen, is ook prachtig om aan de buitenste helft van je ooglid aan te brengen. Ookal grijpt ik minder snel naar deze, omdat hij niet in mijn stash ligt.

P1030865

Het pigment is geweldig, dit is met een keer licht over de oogschaduw te strijken, prachtig. Estee Lauder Duo Oogschaduw 05 Kakis

P1030866

Dit is een prachtige highlighter van een Limited Edition van Catrice, deze is perfect om een look wat extra’s te geven.

P1030867

Met een prachtig glanzende finish is hij ideaal voor feestjes. Catrice Enter Wonderland €2,79

P1030868

Dit palette is perfect om mee op reis te nemen, je kan er lichtere maar ook donkerdere looks mee maken, ideaal. Vooral het mengen van de twee kleuren aan de zijkant levert een prachtig resultaat op.

P1030870

Niet super pigment, maar goed genoeg om mooie looks mee te kunnen maken ! Rimmel London 02 Smokey Brun €10,99

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.

Wat zijn jullie favoriete oogschaduws ? Welke kleuren zijn dat vooral ?

Liefs,

Nina

3 Reacties to “Mijn favoriete oogschaduws !”

  1. Amber 24 april 2012 bij 19:20 #

    heey, leuk artikel,
    alleen waarom heb je de namen en merken en prijzen enz er niet bij gezet..?
    x

    • nivabeauty 24 april 2012 bij 19:34 #

      Die was ik inderdaad vergeten, dank je wel ! Ze staan er nu bij.
      Dank je wel voor je opmerkzaamheid. (:
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

