Er fris uit zien !

16 Apr

Sommige nachten slaap je niet zo goed, je hebt een feestje of je kan gewoon echt niet slapen. Vandaag voelde ik me erg moe en een beetje ziekig, maar dat ben ik vaak als ik moe ben. Vandaag had ik dan ook alleen een beetje concealer en mascara op, nu ik thuis ben was ik aan het kijken naar mijn producten. Misschien kon ik met de hulp van make-up mijn ziekige gezicht weer opfrissen !

Laten we beginnen met concealer. Breng deze aan over je hele gezicht zodat alles ongeveer de zelfde kleur heeft. Vergeet je wallen niet te verdoezelen, dit zal meteen een frissere blik geven.

Nu gaan we over naar een lichte kleur oogschaduw, het liefst wit of crème. Roze kan namelijk voor een geïrriteerde look zorgen. Concentreer je op je binnenste ooghoeken en werk naar de binnenste helft van je ooglid toe. Hierna maakte ik met bruine oogschaduw een licht lijntje net boven mijn wimperrand, dit zorgt voor een open blik.

Tijd voor mijn favoriete deel de blush en highlighter ! Een perzikkleurige blush zorgt voor een gezonde naturel blos. Je wil het voor deze look heel erg neutraal houden, dus neem liever een neutrale kleur dan een felroze. Breng deze blush van je appeltjes naar je jukbeenderen aan, maar niet te heftig, houd het rustig.

Over naar de highlighter, deze breng je op je jukbeenderen aan en wat er over is breng je op je appeltjes aan. Dit zorgt voor een gezonde glans, deze verlies je vaak als je wat ziekjes bent.

Op naar de lippen, ik breng een lichte roze gloss aan, probeer weg te blijven van matte kleuren en maak het juist lekker glimmend !

Wat zijn jullie tips voor een frisse look ?

Hopelijk hadden jullie er wat aan,

Nina <3

2 Reacties to “Er fris uit zien !”

  1. Marte 16 april 2012 bij 17:35 #

    Ik heb ooit ergens gelezen dat (licht)blauw oogpotlood of eyeliner je er frisser uit laat zien, het zou het wit in je oog naar voren halen ofzo, haha. Ik merk er eigenlijk niet zo veel van, maar wie weet. (:
    Xxx

    • nivabeauty 16 april 2012 bij 17:43 #

      Haha die had ik nog niet gehoord ! Maar het zou best kunnen, wat vreemd dat het niet werkt.
      Van wit oogpotlood weet ik het wel !
      Dank je wel voor de tip !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

