Lush Lemony Flutter

15 Apr

Ik was gezellig met mijn moeder een beetje aan het rondwandelen, tot daar de Lush was ! Ik haalde haar over te gaan kijken en smeerde haar Lemony Flutter aan, iets dat ik al heel lang wil. Ze ging akkoord met de voorwaarde dat het van ons samen was, ja tuurlijk was dat goed. Ik had het product dat ik wou, geen probleem om het te delen. Toevallig had ik vandaag nagelriemen die er niet uitzagen ! Perfecte timing dus om ze een mini-kuur te geven met deze nagelriemcrème!

P1030709

P1030699

De nagelriemcrème van Lush staat bekend om haar goede werking, ik verwachtte dan ook een goed resultaat !

P1030701

Je zou toch maar bijna denken dat het een Mango ijsje was ! Maar nee we smeren heb op onze nagelriemen, ellebogen, tenen en hielen !

Het fijne aan de Lush producten is dat ze biologisch zijn, er zit geen chemische troep in, voor mij een groot pluspunt aangezien ik een zeer allergiegevoelige huid heb.

P1030706

Goed bezig Lush !

Oke dan nu de test, zie hier mijn ongelofelijk uitgedroogde en verwaarloosde nagelriem. Ik schaam me er haast voor haha.

P1030704

Zie jullie de velletjes en de rode plekjes? Niet om aan te zien toch, en bovendien irriteert het ook nog eens verschrikkelijk !

P1030705

Na wat smeren en inmasseren hebben we dit als resultaat, wat een verbetering.

Ik heb mijn handen afgeveegd aan een handdoekje, zodat ze niet meer vettig waren. Wat een heerlijk product. Ik heb serieus een drupje gebruikt voor al mijn nagelriemen. Het voed heerlijk, ook mijn ellebogen lusten er wat van !

P1030700

Ik bedank Kris hartelijk voor het maken van deze heerlijke crème. Ik kan hem erg aanraden, hij doet zijn werk, is zuinig en bovenal helemaal biologisch ! En hij is meer dan een jaar te gebruiken. I Like It !

Ik bedank mijn lieve moeder en Kris voor deze heerlijke boter!

Lush Lemony Flutter is te koop bij alle Lush verkooppunten en kost €9,95.

Wat gebruiken jullie om jullie nagelriemen te verzorgen?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Lush Lemony Flutter”

  1. deijsprinses 15 april 2012 bij 11:00 #

    Klinkt interessant. Ik gebruik mijn nivea crème.

Geef een reactie

