7 deadly sins of beauty

15 Apr

Vandaag vul ik, net zoals Nina, de ‘7 deadly sins of beauty’ – tag in. Ik hoop dat jullie het leuk vinden..!

Hebzucht
Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?

Mijn goedkoopste is denk ik, net zoals nina, een oogschaduw van mny. Ik viste hem uit de kortingbak, dus ik kreeg er 50% korting op, en daarbij kwam nog eens een 50% korting, dus in totaal betaalde ik zo’n 75 cent ervoor.
Mijn duurste… Ik heb eigenlijk niet zo veel dure producten, maar tot de duursten behoren toch mijn mac blush en sisley oogpotloodjes en sisley bronzer. De bronzer heb ik trouwens uit de verpakking gehaald en in een ander potje gedaan, omdat hij kapot was. Al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik zelf voor de oogpotloodjes en bronzer niks betaald heb…

Woede
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Pfoe, ik denk net zoals nina eyeliner. Het duurt zo lang met aanbrengen! Verder heb ik dit ook met parfum, ik heb bijna geen parfum, dit komt doordat ik het best duur vind en bang ben dat als ik eenmaal een lekker parfum heb, ik het na een tijdje zat ben en het dus zonde van mijn geld is!

Gulzigheid
Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Heel ‘lekker’ vind ik de lipglossjes van action (die bevallen verrassend goed!) en mny. Ze ruiken naar aardbei en geven een mooi glansje (mny ook kleur). Ook lekker vind ik mijn rosebud lippenbalsem en handcreme van de tuinen.

Luiheid
Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Tsja, ook maskertjes en wimpers krullen eigenlijk. Verder wil ik ook nog wel eens mijn nagels verwaarlozen, mijn nagels zelf zijn heel zwak en groeien heel snel. Ik vergeet ze altijd te knippen en daardoor loop ik dan rond met te lange, gescheurde nagels. Nagels lakken verwaarloos ik ook wel eens, en ook het er weer afhalen, omdat nagellak supersnel chipt bij mij , dus dan moet ik het er na een dag weer afhalen…

Trots
Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Concealer en mascara. Concealer omdat ik toch best wat onzuiverheden heb en bijna nooit foundation gebruik, en mijn huid er met concealer toch beter uitziet. Mascara omdat dat voor mij eigenlijk wel een van de belangrijkste beautyproducten is, en ik er hierdoor meteen veel frisser en mooier uitzie, ookal gebruik ik maar een heel klein beetje.

Lust
Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Uuhh, moeilijk… Ja, knappe jongens zijn natuurlijk altijd leuk, maar extreem knap hoeft niet voor mij. Daar wordt ik alleen maar verlegen van ;)
Verder vind ik het wel leuk als hij lief is en humor heeft. Oh en hij mag niet naast zijn shoenen lopen, daar heb ik zo’n hekel aan. Hij moet gewoon lief en leuk zijn, haha !

Jaloezie
Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Aan de ene kant parfum, omdat ik daar zelf weinig van heb en het toch wel duur is. Maar geuren zijn altijd lastig om aan iemand te geven , dus misschien is dat toch niet zo’n goed idee ;)
Verder maakt het me niet zoveel uit, ik vind het leuk om verrast te worden!

En dat was mijn versie, hopelijk vonden jullie het leuk, en neemde tag gerust over als je wilt!
Liefs, eva

3 Reacties to “7 deadly sins of beauty”

  1. Amber 15 april 2012 bij 18:45 #

    Leuk artikel ! Ook die van de andere blogster.
    alleen er staat steeds ‘deze”‘ maar welke bedoel je dan? ik zie geen foto’s ofso?
    x

    • nivabeauty 15 april 2012 bij 20:02 #

      Haha dankje! Oh oeps… Ik had het artikel al eerder voor een groot deel geschreven en wilde er nog foto’s bij doen om het later te publiceren, maar ik had laatst nogak weinig tijd en wilde toch een artikel plaatsen, dus toen had ik dit artikel snel geplaatst omdat ik die dus al een andere keer had gemaakt.
      Maar goed dat je het zegt, bedankt! Ik zal het nu even veranderen en zodra ik tijd heb probeer ik foto’s te maken!
      Xxx

  2. glasmetwater 15 april 2012 bij 18:42 #

    Erg leuk om te lezen haha :)

Geef een reactie

