Mijn nagellak stash !

14 Apr

In mijn stashfilmpje ging ik er niet heel diep op in, eigenlijk helemaal niet. Maar nu wou ik dat toch wel een keer doen. Ondanks dat ik niet heel vaak nagellak draag heb ik toch al een aardige verzameling !

Hebben jullie sommige lakjes ook ?

X Nien

2 Reacties to “Mijn nagellak stash !”

  1. Amber 14 april 2012 bij 17:42 #

    ik heb het frensh manicure lakje van miss sporty en de expert manicure ofsoo, top en basecoat van miss sporty

    • nivabeauty 14 april 2012 bij 17:57 #

      Ik vind ze erg fijn werken ! Miss Sporty maakt fijne lakjes voor een fijne prijs !
      Leuk dat jij die lakjes ook hebt !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

