Tag: 7 Deadly sins of beauty.

13 Apr

Deze tag gaat al een tijdje de ronde, op Youtube maar op op blogs. Het is een blog waarin je vragen beantwoorden over de zonden; hebzucht, woede, gulzigheid, luiheid, trots, lust en jaloezie. Vandaag ga ik de tag invullen, waarschijnlijk zal Eva het ook nog een deze dagen gaan doen.

P1030694

Hebzucht
Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?

 

P1030675

Na even zoeken vond ik ze, een oogschaduw van MNY uit de kortingsbak voor iets meer dan 1 euro denk ik. Geen geld, hoewel de oogschaduw nou ook niet echt geweldig gepigmenteerd is.. Het duurste is ook een beetje van mijn moeder, we hebben het samen betaald. Maar in realiteit ben ik de enige die het gebruikt haha, een Lip & Cheek stain van Benefit in Posie Tint voor €30,00. ( We wisten niet hoe duur die was en de mevrouw bij de counter smeerde ons deze aan, geen spijt maar snel weer kopen … )

P1030678

 

Woede
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

 

P1030683

Deze eyeliner, niet door het product zelf maar het aanbrengen! Het kost veel tijd om gelijke en mooie lijntjes te maken. En als je eenmaal de fout in gaat met een gelliner kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Verder is het een top product, het kost gewoon veel tijd en concentratie. In ieder geval voor mij, ik ben niet heel getraind.

Gulzigheid
Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

P1030686

Ik moet toch wel eerlijk zeggen dat parfums de lekkerste producten vind. Ik weet niet of het er helemaal mee werd bedoeld maar goed. Ik vind geuren die écht bij mij passen gewoon heel fijn om te dragen. Heel lekker. Ook de Fixing Spray van MAC vind ik erg fijn, deze geeft een heerlijk fris en glanzend gevoel.

 

Luiheid
Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

 

P1030688

Allereerst mijn wimperkruller, niet echt een beautyproduct. Maar ik gebruik hem haast nooit, ik vergeet het eigenlijk gewoon. Het is een extra stap, niet iets wat in mijn vaste routine zit. Dus ik vergeet hem helaas vrij vaak. Ook maskertjes draag ik bijna nooit meer, binnenkort wil ik weer een DIY masker gaan maken, misschien met Eva(?).

Trots
Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

 

P1030691

Ik ben een blush persoon, wat je niet zou zeggen aangezien ik maar twee blushes heb. Maar ik vind het heel leuk om mijn look mee af te maken. Ook mijn highlighter van MAC die ik ook gebruik als oogschaduw vind ik geweldig. Hij geeft een mooie glow op mijn jukbeenderen en zorgt er op mijn ogen voor dat ze stralend en niet zo rood zijn. Mijn ogenleden zijn helaas van nature erg rood. Maar ook mijn getinte dagcrème is heel belangrijk voor me, ik heb een droge huid echt vreselijk. Doordat een crème mijn huid voed en tegelijkertijd mijn huid wat egaler maakt zie ik er veel frisser uit. Nog een pluspunt is dat mijn huid niet tijdens de dag ineens heel droog word.

Lust
Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Dit vind ik een moeilijke vraag het moet een totaal plaatje zijn. Hij moet natuurlijk niet lelijk zijn, ik val wel op mooie jongens. Maar zeker niet op ‘bad boys’. Verder moet het karakter zacht, grappig en spontaan zijn. Ook wil ik goed kunnen praten, volgens mij heb ik net iemand beschreven die perfect is. Maar ik mis zeker nog wat.. ach de perfecte jongen zal ik niet vinden ik denk dat als je verliefd bent je gewoon het fijn vind bij die gene te zijn, toch ?

Jaloezie
Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Parfum ! Op het moment wil ik heel graag het parfum van Kenzo in Madly. Een heerlijk speelse en frisse geur, echt helemaal top. Heel fruitig, echt mij.

Ook deze parfum wil ik graag, hij is niet echt mijn geur. Maar het feit dat hij Nina heet zegt natuurlijk wel genoeg haha.

Parfum is een duurder product dus dat zou ik graag willen krijgen als kado.

Hopelijk vonden jullie de Tag leuk!

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Tag: 7 Deadly sins of beauty.”

  1. deijsprinses 13 april 2012 bij 17:07 #

    Hahaha, nice. Ik zou hem graag cadeau krijgen ;)

Geef een reactie

