Shop madness !

13 Apr

Deze week maakten ik en Eva twee bizarre dingen mee tijdens het shoppen !

Ik was met Eva in stad, we liepen net de winkel uit met onze net nieuw gekochte MAC blushes. We waren in de wolken. Uit het niets zei ik tegen Eva; ‘Zullen we even kijken of we wel de juiste hebben?’ Blijkbaar zei het onbewuste in mij al dat er iets niet klopte want toen ik keek zag ik dat de verkoopster mij de Blush ‘Style’ had gegeven, en dat terwijl ik toch écht had gekozen voor ‘Springsheen’. Eva keek ook nog even naar haar Blush maar die was wel gewoon de goede kleur. Niet begrijpend liepen we terug de winkel in, wat was er mis gegaan? De verkoopster herkende ons gelukkig nog en ik zei dat ik de verkeerde blush mee had gekregen. Gelukkig was ze bereid meteen de goede te pakken en verontschuldigde zich. Het bleek dat de kleuren naast elkaar stonden, wat was ik blij dat ik het had opgemerkt voor ik thuis zat en de blush uitgebreid aan het fotograferen en swatchen voor de blog was !

Vandaag weer zoiets, ik en Eva waren in de kruitvat om te kijken voor de 1+1 gratis actie (deze loopt tot morgen) en ik pakte een highlighterpotlood dat in een apart bakje lag, hij was duidelijk al geopend. Ik swatchde hem en meteen kwam er een verkoopster op mij af dat ik toch maar even moest kijken voor ik zomaar iets deed. Volgens mij realiseerde zich later dat ze niet zo aardig was geweest. Toen Eva rustig in het kortingsbakje keek en het wel had gezien. Keek ze Eva aan van ‘waarom loop je weg’. Eva zei haar beleefd dat ze het allemaal al had gezien. Maar de verkoopster kwam haar achterna en bleef maar zeggen; ‘Het is goedkoop, kijk maar even.’ Wou ze hiermee zeggen dat we het niet konden betalen anders?

Verkoopsters realiseren zich niet dat er ook meiden zijn die niks stelen en gewoon rustig rond willen kijken. Al snap ik natuurlijk wel dat ze alert zijn vanwege het feit dat sommige meisjes dit helaas wel doen ..

Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt?

<3 Nina

Geef een reactie

