Outfit for the month

12 Apr

Lieve allemaal, wij zijn natuurlijk een beautyblog! Maar af en toe iets over fashion schrijven, vinden we ook superleuk. We zijn echter wel benieuwd wat júllie daar nou van vinden. Lees verder en laat je mening horen!

Het is nu officieel lente, dus laat de zon maar komen! Helaas merken we nog niet zoveel van de lente, dus zullen we nog even rond moeten lopen met truien en lange broeken. Ikzelf vind het altijd een erg gedoe om elke ochtend mijn kleding af te stemmen op het weer. De ene keer moet je flink ingepakt de deur uit, de andere keer kan je zelfs voorzichtig zonder jas de straat op. Dat zorgt voor flinke verwarring!
Daarom heb ik iets leuks bedacht. Elke maand laat een van ons een leuke outfit zien, geschikt voor het weer op dat moment. Ook zullen we advies geven over kleding en het weer, en laten we plaatjes van outfits van anderen zien. Een soort outfit of the day dus, maar dan veel uitgebreider en op een vaste datum.
We gaan natuurlijk proberen zo goed en zo veel mogelijk leuke combinaties bedenken, maar dit is natuurlijk wel een beautyblog en een fashionblog. Daarom is feedback meer dan welkom! Aan reacties als ‘erg leuk , maar misshien kan je wat meer gewaagdere en gekleurde combi’s maken’ of ‘het is leuk bedacht maar ik vind het niet heel interressant, jullie beautyartikelen vind ik veel leuker!’ hebben we veel! Zeg het dus gewoon eerlijk als je onze kleding saai vindt of deze rubriek liever gewoon helemaal nooit meer wil lezen.

We willen graag weten wat jullie van dit voorstel vinden. Zodra we antwoord van jullie hebben, zullen we actie ondernemen! Er zal dus , als jullie het leuk vinden, binnekort een outfit for the month online komen. Vinden jullie het geen leuk idee, dan laten we dit gewoon en houden we het bij af en toe een outfit of the day!

kortom, wees eerlijk en laat vooral een reactie achter!
Liefs, Eva (en Nina!)

4 Reacties to “Outfit for the month”

  1. Amber 13 april 2012 bij 19:16 #

    ja, lijkt me leuK!

  2. sanne 13 april 2012 bij 13:11 #

    dit is d eerste x dat ik op jullie weblog kijk maar het lijkt me leuk. ik ben zelf niet zo goed met kleding dat van andere zien is heel mooi.

    • nivabeauty 13 april 2012 bij 14:11 #

      Dank je wel voor je feedback ! Heel erg fijn (:
      We gaan er vanaf volgende maand waarschijnlijk mee beginnen, misschien eerder. Hopelijk zal je het leuk vinden.
      Ik moet zeggen dat ik ook niet de beste ben met kleding en fashion, maar ik doe mijn best en hopelijk kunnen we jou helpen !
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

