MAC Springsheen.

10 Apr

Jaja, daar ben ik weer met MAC. Ik en Eva zaten al sinds er de eerste blog over schreef op het puntje van onze stoel voor de MAC Trés Cheek collectie. Het was een collectie met 6 prachtige blushes, stuk voor stuk een lust voor het oog. Ik was aan het twijfelen tussen Lovecloud en Immortal Flower, beide totaal verschillend. Maar zoals jullie al aan de titel van het artikel konden zien kwam ik niet thuis met een van de twee. Ik kwam thuis met een blush uit het vaste assortiment. Ik was determined dat ik een blush zou kopen, mijn tweede blush uit mijn hele make-up collectie.

P1030666

Ik heb al een tijdje niks gekocht, nou ja eigenlijk veel te kort geleden nog, en besloot dat ik toch écht een blush wou. Eva en ik waren gezellig aan het swatchen. Eva ging uiteindelijk voor een prachtige blush, echt hij stond haar ge-wel-dig. Ik vroeg de MAC-verkoopster om mij te helpen ( lees: de blush aan te brengen) En ik vond hem prachtig, hij leek een beetje op mijn Peaches Blush, maar toch anders. Meer roze, met gouden glitters. Hij deed me denken aan o.a. Rose Gold van Sleek, een blush die helaas niet in mijn bezit is.

 

P1030668

Het is lente, spring, met een glitter erbij. Geweldig, ik was verkocht. Door de gouden glitters lijkt het net alsof je een hele mooie warme glow op je gezicht hebt. Like !

P1030669

P1030671

Een sheertone blush betekend dat het een  blush is die in je huid vervaagd, je brengt hem aan en het lijkt of het je eigen blush is. Het shimmer gedeelte spreekt voor zich, hij glimt.

Zoals alle MAC powder blushes ; 6 gram inhoud en een prijs van €20 euro. Misschien wat duur, maar je doet er een eeuwigheid mee. Mijn andere blush heb ik nu al een half jaar. Ik gebruik hem (bijna) elke dag en er is nog geen deukje of iets te bekennen !

P1030672

Zie de mooie glans, wauuuuuw !

 

P1030674

Ik vind de kleur prachtig, net als de glans. Ik ben er , zoals jullie wel merken, helemaal weg van !

Eva zal binnenkort haar koopjes laten zien. Heel leuk detail ; een van haar aankoopjes matched perfect met mijn nagellak ; Sold out for Ever van Catrice.

Hopelijk vonden jullie het leuk !

Liefs,

Nien.

5 Reacties to “MAC Springsheen.”

  1. beautystyle2024 10 april 2012 bij 19:47 #

    mooie kleur alleen iets te duur voor mij (ook al doe je er lang mee) ik heb een budget hahahah. ken jij misschien nog een blush die wat goedkoper is voor een redelijk lichte huid?

    • nivabeauty 10 april 2012 bij 19:58 #

      Hihi mag ik me er heel even mee bemoeien ? :) (nina reageert altijd op reacties van haar artikelen en ik op de mijne ;)),
      Maar ik wil even kwijt dat ik helemaal dol ben op mijn essence silky touch blush, totaal niet duur en ook voor d elichte huid zijn er mooie kleuren. Die kan ik zeker aanraden, en deze kleur die Nina heeft lijkt, zoals ze al zegt, een beetje op rose gold van sleek!
      Hopelijk heb ik je kunne helpen en vind nien het niet erg dat ik even op ‘haar’ reactie reageer ;)
      X eva

    • nivabeauty 10 april 2012 bij 20:15 #

      Eva heeft inderdaad een mooie blush van Essence. Maar toen ik vanmiddag bij het Catrice schap stond, zag ik een paar hele mooie blushes. Catrice blushes zijn zeer gepigmenteerd en er zitten zeker een paar kleuren bij die voor de lichtere huid geschikt zijn. Nou met deze dubbele reactie hopen wij dat je goed geholpen bent !
      Liefs,
      Nina

  2. deijsprinses 10 april 2012 bij 18:04 #

    Hele mooie kleur. i love!

    • nivabeauty 10 april 2012 bij 18:06 #

      Dankjewel, ik ben er ook helemaal gek erop !
      Fijn dat jij hem ook mooi vind (:
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

