Lash accelerator : de review

10 Apr

Al een tijdje gebruik ik de lash accelerator mascara van rimmel.
Ik schreef er al meerdere artikelen over , maar de echte review komt vandaag. Dus, ben je benieuwd naar deze mascara die je wimpers zou laten groeien; kijk dan snel verder!

20120410-093300.jpg

Nou, dit is ‘m dan. De verpakkig ziet er best leuk uit, al vind ik het niet heel bijzonder.

20120410-093522.jpg
Het borsteltje is in het midden wat breder. Hij is fijn in gebruik, al ben ik er nog niet helemaal uit waar die vreemde vorm nou eigenlijk voor dient.

20120410-093425.jpg
De mascara kost 12 euro, was niet heel veel is voor een drogisterij mascara. Fijn!

20120410-093709.jpg
En dan de mascara zelf; het wordt verkocht als een wondermiddel wat je wimpers zou laten groeien. Binnen 30 dagen zouden je wimpers 117% langer zijn. Verkooppraatjes, of is deze mascara écht zo bijzonder?

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen; nee, hij laat je wimpers niet groeien. Helaas, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Het zou toch te gek voor woorden zijn als je wimpers hievan ineens veel langer worden?!
Ik vind het wel jammer dat de mascara echt verkocht wordt als een wimpergroeimiddel, al is het wel duidelijk dat dit nergens op slaat. Ik zelf vind dat Rimmel zich veel beter had kunnen focussen op een andere mascara-eigenschap, het is nu alleen maar teleurstellend dat hij niet werkt, ik persoonlijk denk dat de mascara ook prima verkocht zou worden als ze hem bijvoorbeeld een maacara die je wimpers langer laat líjken noemen. Want begrijp me niet verkeerd: deze mascara is bedoeld om je wimpers te laten GROEIEN, dus ook als je geen mascara ophebt zouden je wimpers langer zijn dan eerst. En dat is dus niet zo. Met mascara op je wimpers zijn ze dan wel langer, maar zonder macara zijn mijn wimpers nog even lang als drie maanden geleden.
voor en na foto’s staan onderaan het artikel.


Dat is dan jammer, maar gelukkig is dit niet alleen een wimpergroeimiddel maar ook gewoon een mascara. Wat doet hij verder voor mijn wimpers?

Hij laat mijn wimpers met mascara op de wimpers, iets langer lijken, iets voller en hij maakt ze vooral zwart. Ik moet wel zeggen dat als ik echt het gewenste effect wil krijgen, ik de mascara in wel heelveel laagjes moet aanbrengen, wat matuurlijk niet helemaal de bedoeling is.

Ik vind dat hij mijn wimpers redelijk lang, vol en zwart maakt, maar het kan veel beter. En met dat groeieffect slaan ze dus volledig de plank mis. Ik geloofde er eigenlijk al niet in, maar wilde het toch proberen.

Conclusie; deze mascara laat je wimpers NIET groeien. Verder maakt hij ze wel iets mooier maar er zijn veel beterdere mascara’s te vinden. Ik zou, als ik jou was, gaan voor een mascara die niet allemaal wonderen belooft die hij toch niet kan waarmaken, maar zich gewoon focust op één ding; namelijk het voller, langer of zwarter maken van je wimpers.

Hebben jullie ervaring met deze mascara? Wat vonden jullie ervan? Liefs , Eva.

20120410-093858.jpg

20120410-093913.jpg

20120410-093949.jpg
hier zie je mijn wimpers zonder mascara

20120410-094241.jpg

20120410-094259.jpg

20120410-094328.jpg

20120410-094357.jpg

20120410-094427.jpg
hier met mascara. Op de een of andere manier plakken mijn wimpers van mijn rechteroog altijd heel erg aan elkaar, dit heb ik met elke macara. Vandaar dat ik nog eenforo maakte van mijn linkeroog (de laatste foto); daar zie je dat hij mijn wimpers goed separeert en hij veel natuurlijker oogt.

20120410-094649.jpg
rechts, twee laagjes

20120410-094721.jpg
links, twee laagjes

Geef een reactie

