Clinique All about lips

9 Apr

Dit product is, helaas,  niet van mij maar van mijn moeder. Toch wou ik het even laten zien. Omdat het zo fijn is en voor mij echt heel goed werkt.

Hebben jullie er ook weleens last ervan dat lippenstift zo snel weg is? Ik wel. En waar ik ook vaak last van heb droge lippen zie je vaak velletjes op mijn lippen zitten. Niet charmant, maar gelukkig is daar Clinique !

P1030655

Clinique is wat mij betreft een van de beste gezichts verzorgings merken. Het merk heeft producten voor elke huidsoort, echt heel fijn. Ook is het getest op allergie, handig voor mij als persoon met allergie.

P1030644

P1030653

Voor alle huidtypes, dat is erg handig ! Bij Clinique worden huidtypes in gedeeld o.a. onder droog, normaal en vet. Dit kun je navragen bij een Clinique counter.

P1030658

Het komt in een pompflacon, hygiënisch. Je kan er een eeuwigheid mee doen. Echt alsof het nooit opgaat.

P1030659

De substantie is wit, gewoon als een soort crème.

P1030661

Wat een mooie glimmende substantie, op je lippen lijkt het een soort balsem.

P1030662

Na het uitsmeren is mijn huid egaler en zacht, perfect om een lippenstift op te smeren. Het is een soort lippenbasis.

Hopelijk vonden jullie het leuk, zo’n artikeltje tussendoor. De prijs is €24,75. Erg duur, het is dan ook niet iets wat ik zelf snel zou kopen. Maar omdat iemand die onlangs is overleden dit aanraadde aan mijn moeder wouden we het toch als nagedachte kopen.

Hebben jullie iets van Clinique?

Liefs,

Nina

5 Reacties to “Clinique All about lips”

  1. zoihzhwvbr 24 april 2012 bij 08:52 #

    WdkZCl luhhwyowtjng, [url=http://sdwqpxttjwre.com/]sdwqpxttjwre[/url], [link=http://wjsxyponjjve.com/]wjsxyponjjve[/link], http://hslodtcevozo.com/

  2. sanne 13 april 2012 bij 13:06 #

    ik gebruik het stappenplan van clinique heel fijn maar we duur

    • nivabeauty 13 april 2012 bij 13:12 #

      Volgens mij zijn de Clinique stappenplannen inderdaad heel erg fijn. Het grote probleem is inderdaad de prijs.
      Wat leuk dat je het gebruikt !
      Liefs,
      Nina

  3. deijsprinses 9 april 2012 bij 17:29 #

    Momenteel nog niets omdat mijn portemonnee het niet trekt ;)

    • nivabeauty 9 april 2012 bij 19:46 #

      Mijne zou het ook niet trekken hoor, haha.
      Het is erg duur inderdaad, heel jammer want ze hebben heel erg fijne producten !

Geef een reactie

